|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 5 godz 8 min 4 s
|
Ogólnie nowy trampek wygląda tak.
Wszystko po taniości czyli bazą jest honda hornet włącznie z ramą zmieniono tylko : 1. Przedni i tylny zawias ale totalnie po bandzie czyli bez regulacji tłumienia 2. Felgi poszły z afryki 3. Tarcze hamulcowe poszły z afryki 4. Układ wydechowy po całości z horneta (dlatego taki niski a nie żeby bagaż się mieścił )5. Zaciski hamulcowe niestety nie są z horneta a szkoda bo hornet lepsze! 6. Siedzenie "od czegoś" bo hornet ma fajne dzielone Będzie taki miejski motocykl z wypadami poza ale w pojedynkę z ew. niewielką ilością bagażu, Motocykl zupełnie innej (dwa rzędy niższej) klasy jak T7 czy cała podobna reszta Ostatnio edytowane przez mdxmd : 09.11.2022 o 09:15 Powód: bez emocji |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() |
Cytat:
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 5 godz 8 min 4 s
|
na pewno... ja bym jeszcze zrobił dwie opcje jedna za 40.000zł ale bez logo transalp a druga to "legenda pakiet z naklejkami" i jak zapowiadają +/- 50.000zł
![]() ale spokojnie może to wersja dla pierwszych napalonych, w następnych dorzucą co nieco jeszcze zawsze można wymienić tylny amor na ohlins a do przodu kupić nowy wkład ... i będzie szauł.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Z jednej strony nie dziwię się hondzie, że korzysta z części, które produkuje do innych motocykli ale skoro dali 21 z przodu, to mogli coś zrobić z tym zawieszeniem. Bez sensu.
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
|
|
|
|