|  08.11.2022, 19:44 | #101 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Białystok 
					Posty: 1,442
				 Motocykl: Honda Africa Single   Online: 3 miesiące 3 dni 15 godz 37 min 7 s |   
			
			Ja myślę, że on specjalnie jest tak trochę dupowato zrobiony z dwóch powodów. Po pierwsze nie może być za dobry, bo by Afryka przestała się sprzedawać. Po drugie zostawiają sobie pole do popisu, żeby za jakiś czas wypuścić wersję adwnture sport, która będzie miała lepszy zawias, większy bak i pewnie będzie kosztować jakieś chore jak na motocykl tej klasy pieniądze.
		 
				__________________ "A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot." | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 20:07 | #102 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			
Mówi że ma 174 cm wzrostu.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 20:09 | #103 | 
|  |   
			
			To wzrostu siedzącego owczarka. Moto wielkie nie jest zatem   | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 20:11 | #104 | |
|  |   Cytat: 
 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | |
|   |   | 
|  08.11.2022, 20:24 | #105 | 
|  |   
			
			Honda to korporacja i jej celem jest maksymalizacja zysku, a niezależnie od słuszności „naszej” wizji motocyklizmu są inni kosmici.pl, którzy narzekają na zbyt off-roadowy charakter XL750. Przykłady? - https://youtu.be/coJxCu-3QfI - https://youtu.be/zxNjByM-laQ To tylko i aż opinie. Mam jednak nadzieję, że jakaś CRF750 DCT jest w „pipelinie” Hondy za rok lub dwa. | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 22:20 | #106 | 
|  Zarejestrowany: May 2021 
					Posty: 73
				 Motocykl: ATAS DCT   Online: 5 dni 22 godz 56 min 36 s |   
			
			Moja opinia, choć nikt nie pytał: nie podoba mi się. Może CRF750 będzie ładniejsze. ATAS ma fajniejszy dizajn.
		 | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 23:07 | #107 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   może urodą nie grzeszy ale moto ma szansę łyknąć większość userów V-strom 650, niska masa własna więc może zawias da radę to ogarnąć.... pozostaje pytanie czy i w jakim stopniu jest regulowany. | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 00:27 | #108 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Cóż... czekaliśmy na Króla pustyni , a dostaliśmy króla wiejskich dróg.  Tak czy owak fajnie, że jest. Mnie niestety rozczarowuje. 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  09.11.2022, 08:38 | #109 | |
| trampkarz emeryt  |   Cytat: 
 Żaden transalp nie imponował...niczym. W zasadzie wszystkie parametry miał przeciętne ale to też była jego siła bo nigdzie nie było wybitnie słabych punktów + trwałość. Tu silnik zaskakuje mocą, całość bardzo niską na dzisiejsze czasy masą. Wizualnie też wpisuje się w typowego trampa - urogą przesadnie nie grzeszy ale nie ma dramatów typu lampa w VStromie 800. Myślę że będzie dobrze - choć po cichu, bardzo po cichu powiem że.... chyba nie przesiadłbym się na takiego trampka z obecnego GSa...co to się porobiło   Niemniej, bardzo, bardzo cieszy mnie reaktywacja modelu! | |
|   |   | 
|  09.11.2022, 08:41 | #110 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			ok, już wiadomo iż  zawieszenie nie ma regulacji tłumienia tylko napięcie wstępne sprężyny, z tyłu nie widzę nigdzie nawet pokrętła więc możliwe, że napięcie wstępne jest regulowany poprzez nakrętki.  Natomiast z tego co wyczytałem to nie ma w żadnym regulacji tłumienia co jest tak h...we, że trudno nawet komentować. "That bodes well for the Transalpâs handling, as does the use of 43mm Showa SFF-CA (Separate Function Fork â CArtridge) forks, with 200mm of travel, and a matching rear shock with 190mm of movement. Thereâs preload adjustment at each end, but no way to alter the damping." z kolei w suzuki 800DE mamy w pełni regulowane zawieszenie i to o większym skoku. | 
|   |   |