Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Akcje serwisowe

Akcje serwisowe Czyli dział, gdzie producent dał ciała i to naprawia na swój koszt

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.10.2022, 09:24   #18
delirium
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał wierny Zobacz post
Przeniosłem z HP i dopisałem drugą część tytułu wątku. Uszkodzenia dotyczą sinika 1000, czy 1100? Kolego Delirium podrzuć jeszcze link dotyczący drugiego przypadku.
to ten sam link, wątek co pierwszy w grupie AT.

Ten drugi przypadek to AT z 2017 więc na razie tylko silniki 1000cc.
Może 1100 ma to poprawione.

2018 DCT wyglada mi na to samo chcociaz tam ich zmyliło włącznik startera, który sie zacinał przy okazji. Symprom hałas i wskaźnik niskiego ciśnienia oleju zapalony. Silnik do zmiany.

https://www.africatwinforum.com/thre...ot-well.43246/

Cytat:
UPDATE:
Bike has been with Honda. Outcome not good.
The horrific scraping noise stopped after I exercised the starter switch.
I was then left with the EOP light illuminated on the dash.
So it went to Honda to investigate.
They had side cases off and sump and found fragments of metal in the sump.
The fragments were finger nail size and appear to be from a side casing as the bronze colour can be seen on part of it and a clean mating surface is visible.
I asked them to drop oil pump to check, they said that was ok.
The noise has gone but the EOP light is still on.
They didn't check oil pressure sensor or even check oil pressure with a manual gauge.
They basically said it needs a new engine.
The bill for the investigation was £1036.
There was no broken cases found on my bike.
The master mechanic basically said he believes it may have been dropped by previous owner. The previous owner didn't ring any alarm bells with me and came off very genuine.
Will add link to metal fragments found.



Ostatnio edytowane przez wierny : 14.05.2023 o 05:40 Powód: Połączenie postów.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Awaria gniazdka ładowania CRF 1000 Detrytus Wszystko dla Afryki 10 08.07.2022 14:09
Czy za luźny łańcuszek pompy oleju? Afrykaner Silnik, sprzęgło, skrzynia 33 23.11.2020 17:03
Uciekła iskra- przyczyną awaria pompy paliwa. sizyrk Układ elektryczny i zapłonowy 24 07.07.2016 17:51
Luz na łańcuszku pompy oleju RD04 Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 01.10.2010 09:24
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki wuja Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 03.06.2008 22:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.