|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 589
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 5 dni 4 godz 44 min 48 s
|
Czy mi dobrze kombinuję że killswitch tylko zamyka obwód, w dodatku masowy więc trudno żeby powodował zwarcie?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() |
Afryki się nie psują. Kolega GregoryS zapomniał wspomnieć, że zdarzenie miało miejsce w bytomsko- zabrzańsko- rudzkim Trójkącie Bermudzkim.
Wróci z urlopu, odpali i będzie śmigał dalej.
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Na chłopski rozum prąd płynie od źródła (aku) do masy. Weźmy pierwszy schemat pod uwagę: + od aku potem bezpiecznik główny 30A, później feralny bezpiecznik ENGINE STOP, potem kill switch, potem przekaźnik wtrysku i masa czyli obwód sie zamyka. Jeśli w tym obwodzie pali bezpiecznik 10A czy 7,5A to tam trzeba szukać zwarcia. Ewentualnie za tym bezpiecznikiem jest odgałęzienie na przekaźnik pompy paliwa i pompę paliwa. Więc gdzieś tam też może być zwarcie. |
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Awaria w trasie | Nomad | Wszystko dla Afryki | 25 | 03.06.2018 11:37 |
| awaria ST 750 | Tolecki | Inne - dyskusja ogólna | 21 | 06.01.2016 21:41 |