| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W Viadrze miałem tytanowe akrapovice oprócz pięknego dźwięku 10kg masy mniej, nic nie trzeba przestawiać na komp.. Opony Pirelli scorpiony2, metzelery naxty, dunlopy meridiany te mogę polecić na suchy i mokry asfalt. Co do hamulców zmień płyn i klocki, miałem z przodu TRW złote i były ok.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem dwa viaderka, w jednym były Leo, fajnie grały. W 2005 roku jeździło się na anakach, dziś Pirelli Scorpiony zamykają temat. Co do wydechów to nie polecam tych bez db i homologacji bo przy głupiej kontroli gdzieś po za PL możesz mieć problem. 
		
		
		
		
		
		
			Fajny niezawodny, prosty i wygodny motorek, miło go wspominam. Powodzenia. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wprawdzie nie w varadero ale w DL1000 miałem chwilę LeoVince. Podobny silnik L-Twin i dwa wydechy. Gadało to pięknie, ale dla mnie nawet z DB-killerami było za głośne.  
		
		
		
		
		
		
		
	Kolega w AT ma od lat Remus Revolution i to był chyba najlepszy wydech jaki kiedykolwiek słyszałem. Wiadro naprawdę fajny sprzęt gdyby nie ta masa odczuwalna   jak dla mnie bo nie każdemu to przeszkadza oczywiście.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem w 950 leony zmieniłęm na akrapy, póżniej kumpel w 990 to samo zrobił. Moim zdaniem leony są głośnie i szczekają/tłuką się. Najlepszy dźwięk ma jednak akrap i to te stare modele 'cygara'. 
		
		
		
			IMG_20211003_102452.jpg 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 219
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 106000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 33 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kupiłem dwa owalne 40 cm malowane na czarno firmy Huzar. DB killer z tyłu i blaszka z przodu (obu nie używam). Cena 1200,00 zł. za komplet. Nie jest to Akrapovic, ale dźwięk moim zdaniem jest mega. Gadają fajnie basowo a na tym mi zależało  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A Huzar to obecnie  tłumik homologowany? Kilka lat temu kupowałem do SE to chyba nie był.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Jedynka do dołu!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Huzar to nie tłumik, nie ma homologacji i ogólnie po za robieniem hałasu i pogorszeniem parametrów nic więcej do Moto nie wnosi.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 219
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 106000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 33 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Tak, bez homologacji. Nie byłem z nimi na hamowni ale nie zauważyłem pogorszenia osiągów. Zmieniła się charakterystyka oddawania mocy. z dołu ciągną bardziej miękko i zniknęło takie pierdolnięcie powyżej 4 tys które czułem na oryginałach. Góra obrotów pozostała taka sama. Ciągną do odcięcia bez żadnej zadyszki.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Varadero 1000 | mswawa | Inne - dyskusja ogólna | 58 | 07.11.2015 16:36 | 
| błotnik enduro do varadero 1000 HRC | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 24.12.2012 01:58 |