|
|
|
|
#1 | |
![]() |
Nie prawda jest że przelot to przelot.
Końcówka wydechu jest jak instrument muzyczny, więc długość objętość i perforacja w środku ma kolosalne znaczenie na dźwięk. Tak jak pisałem wcześniej akrapy w 950adv bez dbkillerow gadały ciszej niż leony z dbkillerami. Cytat:
Chyba żartujesz z tym podobnym wykonaniem...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Zapytam z ciekawości małpiej - a nie jest tak, że Akrapovic ma w standardzie tytan? I jeśli kolektory są od Akrapa to są z tytanu a nie ze stali?
Pamiętam jak wiele lat temu widziałem gdzieś linię do zwijania rur tytanowych z blachy /właśnie u Akrapovica/ i na tej podstawie, nie wiem czy sósznie, wysnułem hipnozę, że od nich wsio z tytanu jest. Tłumiki, kolektory itd. Wtedy to już oczywiście zupełnie jest inna bajka. Swoją drogą to ciekawym tematem jest wypełnienie tłumika. Zacząłem robić cygaro do Enfielda i trochę skubię ten temat. JAKIE zastosować, żeby mi tego ten singiel nie wydmuchał przez perforację... Stawiam na watę stalową bezpośrednio na perforacji a potem wełnę mineralną. Tu na pewno producenci mają swoje kruczki - wielkość otworów perforacyjnych... materiał wypełnienia, dodatkowe przegrody mimo, że na oko przelot.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
IMG_20210723_215631 (2).jpg Wiem, bo sobie leżą u mnie takowe.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Varadero 1000 | mswawa | Inne - dyskusja ogólna | 58 | 07.11.2015 16:36 |
| błotnik enduro do varadero 1000 HRC | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 24.12.2012 01:58 |