Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.06.2020, 21:59   #1
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,432
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 18 godz 5 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał siwy Zobacz post
Ja zamówiłem zestaw motoz adventure na tył i tkc 80 na przód, będę testował.
To mój typ nr 1 na kolejny zestaw gum. Napisz coś proszę jak już to założysz i przejedziesz kilkaset km po różnych nawierzchniach/warunkach. Z góry dzięki!
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2020, 08:40   #2
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,302
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 2 tygodni 6 dni 7 godz 5 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał warzyfko Zobacz post
To mój typ nr 1 na kolejny zestaw gum. Napisz coś proszę jak już to założysz i przejedziesz kilkaset km po różnych nawierzchniach/warunkach. Z góry dzięki!
Ja jeżdżę na takim zestawie już jakiś czas. Nie mam uwag co do trakcji na czarnym. W terenie to robi podobnie jak TKC czyli przyzwoicie na wszystkim oprócz błota. Na szutrach bardzo dobrze. Złapałem raz uślizg na mokrym asfalcie podczas przyspieszania jadąc z pasażerem jednak przed tą wycieczką mocno kombinowałem z setupem zawiasu i to mogła być przyczyna bo ogólnie motocykl prowadził się średnio. Solo uślizg mi sie nigdy nie zdarzył. Przód TKC się ząbkuje i powoduje wibracje przy średnich prędkościach, do tego wyje ale to raczej normalne przy kostkach. Tył Motoza jest w mojej ocenie bardzo dobry. Przyczepny, trwały a jakbym miał wskazać wadę to jest cholernie ciężki i to czuć. Waga tej gumy powala i subiektywnie zabiera sporo powera motocyklowi. Ja sobie założyłem, że w teren Afryką więcej pchał się nie będę bo nie mam z tego żadnej frajdy więc jak Motoz zdechnie to włożę komplet MT90 jako uniwersalne gumy do dużych nalotów.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2020, 08:47   #3
Mafrika
 
Mafrika's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2019
Miasto: 100lica
Posty: 143
Motocykl: ATAS DCT 2018
Przebieg: 20250
Mafrika jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 57 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
... Ja sobie założyłem, że w teren Afryką więcej pchał się nie będę bo nie mam z tego żadnej frajdy więc jak Motoz zdechnie to włożę komplet MT90 jako uniwersalne gumy do dużych nalotów.
Witaj w klubie
Mafrika jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2020, 10:12   #4
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
jak Motoz zdechnie to włożę komplet MT90 jako uniwersalne gumy do dużych nalotów.
Przednie mt90 czesto maja przypadlosc jak opisalem powyzej, tylnia jak najbardziej na TAK
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.08.2020, 00:15   #5
Danny
Moderator
 
Danny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 1,432
Motocykl: CRF1000D, CRF300L
Przebieg: 65k+25k
Danny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 18 godz 5 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Ja jeżdżę na takim zestawie już jakiś czas. Nie mam uwag co do trakcji na czarnym. W terenie to robi podobnie jak TKC czyli przyzwoicie na wszystkim oprócz błota. Na szutrach bardzo dobrze. Złapałem raz uślizg na mokrym asfalcie podczas przyspieszania jadąc z pasażerem jednak przed tą wycieczką mocno kombinowałem z setupem zawiasu i to mogła być przyczyna bo ogólnie motocykl prowadził się średnio. Solo uślizg mi sie nigdy nie zdarzył. Przód TKC się ząbkuje i powoduje wibracje przy średnich prędkościach, do tego wyje ale to raczej normalne przy kostkach. Tył Motoza jest w mojej ocenie bardzo dobry. Przyczepny, trwały a jakbym miał wskazać wadę to jest cholernie ciężki i to czuć. Waga tej gumy powala i subiektywnie zabiera sporo powera motocyklowi. Ja sobie założyłem, że w teren Afryką więcej pchał się nie będę bo nie mam z tego żadnej frajdy więc jak Motoz zdechnie to włożę komplet MT90 jako uniwersalne gumy do dużych nalotów.
Po powrocie z Alp chciałem jak najszybciej zmienić Battlaxy ale nie doczekałem się dostępności tyłów motoz ADV. Tzn. doczekałem się, ale u tego typa co wykupuje całą dostawę od dystrybucji, wystawia na allegro za 999PLN a przez telefon mówi że to jedyne sztuki w kraju i "może ewentualnie zrobić szejset". Bez jaj, dymać to ja, a nie mnie.

Póki co poszedł standardzik - E09+TKC80. Zobaczymy jak będzie z tymi Motozami na zimę/wiosnę. A jak się przestanę pchać Afrą w teren to na pewno za Twoją radą obuję ją w MT90, tylko kurde muszę se najpierw motocykli dokupić
Danny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.08.2020, 05:36   #6
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 37 s
Domyślnie

Strasznie ciężko dorwać te Motozy... Aktualnie wyłącznie na Allegro coś znalazłem w cenach dla tych co lubią przepłacić...
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.