|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,748
Motocykl: AT RD07a; XR600R
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 33 s
|
Nie jestem specem od zawieszeń, opisuję co widzę. Być może w omawianym YSS jest jakiś gaz, ale jeśli jest to znajduje się w tej samej komorze co olej i nie wynika to z tego, że o czymś zapomnieli w fabryce. Być może po zalaniu olejem tworzy się nad nim próżnię, którą następnie wypełnia się nitrogenem
Taka po prostu budowa Olej jest nieściśliwy, ale konstrukcja tłoka jest taka, że znajdują się w nim otwory odpowiedzialne za dobicie i odbicie. US07628259-20091208-D00011.png Pod i nad tłokiem znajduje się choinka z podkładek (bardzo cienkich), których ugięcie reguluje przepływ oleju przez tłok yss.jpg Piston Explanation (350 x 235) Negitive.jpg |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 959
Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6
Przebieg: Rośnie
Online: 3 tygodni 12 godz 8 min 52 s
|
Dałem oryginał do Sanchez i jest Super.Czyli TAIWAN poległ szybko.
__________________
tel 604-489-146 |
|
|
|