![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 853
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 godz 56 min 20 s
|
![]()
Kuba tak są istnieją amortyzatory tylko olejowe bez komory gazowej i też pracują.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 211
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 miesiące 5 godz 20 min 2 s
|
![]() Cytat:
![]() Amortyzatory zwane potocznie olejowymi, mają wewnątrz olej i gaz. Gaz jest pod ciśnieniem atmosferycznym w odróżnieniu od amortyzatorów potocznie zwanych gazowymi gdzie gaz jest pod ciśnieniem wyższym od atmosferycznego. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Serwis tylnego amora zalecany jest co 50 mh w endurakach, prawie nikt tego nie robi bo albo nie wie, albo wie i ma to w dupie. W każdej serwisówce jest jasno napisane co ile taka akcja. 2 tygodnie temu robili mi Wilbersa z Tenerki po dwóch sezonach jazdy, w środku była paciara.
W multi Ohlins stracił precyzję regulacji a po serwisie wszystko wróciło do perfekcji.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Jest opcja, że w tym amortyzatorze nie ma tłoka/pierścienia oddzielającego olej od powietrza, ale powietrze w nim jest? Powietrze musi być, bo olej nie jest ściśliwy.
Fajny filmik na temat tego po po w amorze jest powietrze pod ciśnieniem, jakoś okolice 3 minuty i generalnie jak w środku wygląda podczas pracy. link do youtube Z tego co jeszcze czytałem mamy amortyzatory jedno i dwu rurkowe. W jednorurowcach występuje pierścień oddzielający olej od powietrza, w dwururkowym nie. link do filmiku jak działa dwururkowy Ostatnio edytowane przez CzarnyCzarownik : 14.05.2017 o 13:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Co to za amortyzator? | duzers04 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 24.10.2015 09:42 |