| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Trafił do mnie na serwis Gas Gas EC300 został rozebrany/ kupa rzeczy do wymiany ale ja nie o tym - czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną takiego jak na zdjęciach zużycia cylindra (kupa małych dziurek na całej gładzi cylindra, co dziwne cylinder trzyma jeszcze wymiar podany w serwisówce).
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Sosnowiec 
					
				
				
					Posty: 300
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ten cylinder tak wyjechał z fabryki z tym, że te otworki były prawie niewidoczne. 
		
		
		
		
		
		
		
	Od wibracji się uwidoczniły a powstały w procesie odlewniczym jako nie odsycone gazy .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czyli wychodzi na wadę fabryczną? Tylko teraz pytanie zostawić to w spokoju czy wymieniać?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Sosnowiec 
					
				
				
					Posty: 300
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 25 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jest żeliwna tuleja czy nikasil ?Jak żeliwna to stulejowanie u mnie w okolicy w Katowicach w motor techu 250zł ale jak nie ma zużycia to zrobić delikatne honowanie i nominał pierścienie i będzie działać.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jest nikasil, honowanie w tym przypadku nie wchodzi w grę - zniszczy resztki powłoki. Tulejowanie to 600 a nie 250, koszty "zrobienia czegoś z tym" znam dobrze kwestia tylko co będzie chciał klient.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Dubai 
					
				
				
					Posty: 71
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 104k 
				
				
				 
Online: 2 dni 12 godz 49 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			zostaw to tj jest  
		
		
		
		
		
		
		
	te dziurki na nic nie wplywaja. dobierz tylko dobrze tlok I bedzie latal jak zly przerabialem gorsze rzeczy w moim I kumplowych ec 300 I chodza jak wsciekle  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Na ssaniu pracuje tylko jeden cylinder | nicek27 | Inne - dyskusja ogólna | 23 | 04.12.2011 17:41 |