|  | 
|  25.11.2015, 22:12 | #1 | 
|  |   
			
			Karol - BRAWO!!!    
				__________________ pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS | 
|   |   | 
|  26.11.2015, 00:39 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s |   
			
			Dzięki za fiszki, Wygląda na to, że konstrukcja uproszczona do minimum, bez zbędnych fajerwerków plusy ++ 4 standardowe cewki zapłonowe ++ wymienne obie zębatki łańcuszka rozrządu ++ zębatka zdawcza na śrubę (lepsza byłaby nakrętka ale i to dobre  ) ++ standardowy rolgaz z linkami na przepustnice ++ brak exupów, bajerów na dolocie typu regulowane klapki, przesłony.... ++ napęd kosza zębatką dzieloną więc po większym przebiegu jest szansa iż miłośnicy gwizdania starej AT doczekają znajomych dźwięków.... ++ brak bajerów antyhopingowych itp.itd... ++ wymienne łożysko kosza sprzęgła + bieżnia ++ 2 filtry powietrza wysoko (pod zbiornikiem a właściwie pod korkiem  ) ++ 2 wentylatory chłodnic ++ termostat w głowicy (czyli normalna temp. na wskaźniku  ... ++ wydaje się, że cała instalacja elektryczna ma hermtyczne kostki ++ regulacja wolnych obrotów przez bypass czyli brak silniczków korkowych podnoszących przepustnice, układ jest hermetyczny i działa bezstopniowo na minus -- zintegrowane cylindry -- brak filtra paliwa (albo go nie widzę....) -- pompa wody w korze silnika, nie jest to jakiś problem ale nie lubię łączenia ukł. chłodzenia i smarowania gdzie separacją są oringi więc po ok 10 latach warto zdjąc dekiel i zapobiegawczo wymienić ... rzadko ale zdarza się, że oring pęknie i mamy bigos albo puszcza bardzo powoli i też nie dobrze... zaletą jest iż jej nie urwiecie  co jest zdecydowanie bardziej prawdopodobne..... a poniższe to tylko moje pobożne życzenia na przyszłość -- opony bezdętkowe -- wersja z kardanem zamiast dct (dla cycatych) ew. niższa o skokach zawiasu w granicach 200mm -- jakieś zaczepy w zadupku na mocowanie bagażu -- zdecydowanie większy zbiornik paliwa -- grzane manetki w standardzie bo to już wstyd zwyczajnie! -- przewidziane przez producenta solidne punkty mocowania gmoli a to aby masowo przejmować klientów od śmigiełka wersja z kardanem + grzane manetki a to aby na bank przejąć klientelę śmigiełka  konfigurowanie motocykla pod klienta od tak prostej wersji jak teraz do wszystkiego co jest na rynku ...aktywne zawiasy,, tempomat, komputer, różne mapy ... itd.. wiem, że Wam do to d..y potrzebne  generalnie jest dobrze!   Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.11.2015 o 00:51 | 
|   |   | 
|  26.11.2015, 01:13 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: brzeg 
					Posty: 268
				 Motocykl: rd07 94 - byla , ro04 90-92 jest , rd07 94 byla Przebieg: 79kkm   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 8 godz 35 min 26 s |   
			
			Brawo mdxmd  jestes pierwszym człowiekiem na świecie, który rozebrał nowe AT na czynniki pierwsze. I to na podstawie rysunków. Twój post wniósł wiecej informacji niż cała kampania reklamowa Hondy przez ostatni rok. Są szanse, że bedzie dobrze   | 
|   |   | 
|  26.11.2015, 09:28 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2012 Miasto: Podkarpacie/ 
					Posty: 274
				 Motocykl: RD03 Przebieg: 89500   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 34 min 26 s |   Oby adresu nie pomylił...   | 
|   |   |