Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.11.2015, 09:09   #1
Jarek
taaak, świeży- od listopada 2004...
 
Jarek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,055
Motocykl: KTM 1190 Adv
Jarek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 17 godz 12 min 41 s
Domyślnie

co do mocowania bagażu z tyłu(sprawdzałem organoleptycznie):- nowa AT ma fabryczne "zatrzaski" do kufrów (spełniające ponoć rolę stelaży)- niestety , muszą to być kufry dedykowane do Afri , z odpowiednimi do "onych" zatrzasków uchwytami- soomując- wg fabryki nie potrzebne stelaże (a tak myślę, że i tak touratech, czy inni wymyślą coś w tym temacie)
pzdr
__________________
N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
-życie to taka piękna forma lotu...P.B.
Jarek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.11.2015, 10:12   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Jarek Zobacz post
co do mocowania bagażu z tyłu(sprawdzałem organoleptycznie):- nowa AT ma fabryczne "zatrzaski" do kufrów (spełniające ponoć rolę stelaży)- niestety , muszą to być kufry dedykowane do Afri , z odpowiednimi do "onych" zatrzasków uchwytami- soomując- wg fabryki nie potrzebne stelaże (a tak myślę, że i tak touratech, czy inni wymyślą coś w tym temacie)
pzdr
chyba touratech ma stelaże boczne dla kufrów, które montuje się w te fabryczne uchwyty.. ale śruba to śruba byłoby lepiej i pewniej..
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.11.2015, 10:55   #3
radekw
 
radekw's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
radekw jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
Domyślnie

Sugeruję śledzić profil Motormanii na FB. Dorwali się do nowej Afryki
Będzie pierwszy na świecie test prasowy

https://www.facebook.com/Magazyn.MotoRmania/?fref=nf
radekw jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.11.2015, 11:10   #4
jochen
Kierowca bombowca
 
jochen's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 2,565
Motocykl: RD07a
jochen jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 7 min 19 s
Domyślnie

Kurczę, stelaże kufrów to mus, bo w razie gleby robią za tylne gmole.. mam nadzieję, że się coś sensownego pojawi w tym temacie...
__________________
AT RD07A, '98, HRC
jochen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.11.2015, 13:49   #5
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał jochen Zobacz post
Kurczę, stelaże kufrów to mus, bo w razie gleby robią za tylne gmole.. mam nadzieję, że się coś sensownego pojawi w tym temacie...
No nie wiem czy mus. Jak te fabryczne beda ie trzymaly to na droge OK.

W razie czego TT jus cos wystrugalo. Brzydkie jak zawsze.


http://motoride.sk/c/7201/prve-dojmy...touratech.html
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.11.2015, 16:09   #6
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

ciekaw jestem co zrobi DCT jak podczas jazdy wyłączę zapłon oraz ile wytrzymają tarcze sprzęgłowe jak ktoś ma ciężką rękę...bo przy zmianie biegu cały moment obrotowy jest przenoszony w poślizgu (brak sterowania momentem przez komputer na rolgazie) o całkowitym rozłączeniu sprzęgła nie ma więc mowy bo rider ma manetkę do oporu....

jak nie uzyskam odpowiedzi to nie będzie mi bardzo przykro ... bo miałem już automat w aucie i nie żyliśmy w zgodzie nawet sekwencja i tryb sport nie dawały pojednania także bez DCT...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.11.2015, 16:22   #7
karol1989

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 218
Motocykl: CRF1000L DCT
karol1989 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 7 godz 42 min 11 s
Domyślnie

mdxmd, DCT po wyłączeniu zapłonu włącza automatycznie tryb N, tj. luz.

Wśród naszych klientów mamy motocykle z DCT o przebiegu ponad 140 000 km, przejechanych bez awarii.
Skrzynia DCT jest bardziej wytrzymała od manualnej ze względu na brak możliwośc jej uszkodzenia poprzez niewłaściwą zmianę biegów.

Jeśli chcesz sprawdzić działanie DCT w praktyce w VFR1200XD zapraszam w przyszłym tygodniu do Honda Plaza.
W weekend będzie to sprawdzał Rambo z FAT.

Karol
Honda Plaza

Ostatnio edytowane przez karol1989 : 26.11.2015 o 18:02
karol1989 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.