![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
|
![]()
Mam wilbersa 642 w Transalpie 650 w porównaiu do oryginału sprawnego to przepaść brak bujania zero zerwań trakcji nawet w pochyleniu na dziurawej drodze. Najsensowniejsza inwestycja w trampeuszu.
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]()
Ja po doświadczeniach z amorem od ktm oraz sprężyną OHLINSA, też zamontowałem Willbersa z pełną regulacją zrobiony pod wagę kierownika 80 kg, zestrojony pod jazdę off.
Odczucia podczas jazdy takie jak gumbas24h. Za opłacalnością dla mnie takiego rozwiązania przemawiał fakt możliwości rozliczenia tego wydatku w kosztach firmy. Kalkulacja madafakinges mówi sama za siebie. Po taniości można ale, zadowolenie zależy od oczekiwań kierownika. Jedyny minus to upchanie dziada w czwórce wymaga rozbiórki pół motorka, tak jak i regulacja jego długości - bo śrubę regulacyjną umieścili w górnej części amorka. ![]()
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. Ostatnio edytowane przez BIAŁY : 29.11.2013 o 10:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amor a'la Podos | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 01.03.2010 09:14 |