|  | 
| 
 Amor do Afry..zna ktoś tą firmę? | 
| 
 Pan zacznie od strony producenta i dalej dział przedstawiceli regionalnych, zobacz kto tym handluje  i tam szukać info :) u nas raczej nie znane | 
| 
 Zapytam z czystej ciekawości , dlaczego nie bierzesz pod uwagę zakupu Wilbersa , ma 5 letnią gwarancję . W stosunku do tego z linku posiada hydrauliczną regulację napięcia wstępnego sprężyny ( co nie jest bez znaczenia w przypadku trudnego dostępu do regulacji kluczem jaki mamy w AT ) , oraz regulacje wysokości . Cenowo wychodzi tak samo . Porównując parametry te na papierze wszyscy producenci deklarują bardzo podobnie , żeby coś można więcej powiedzieć to trzeba założyć i pojeździć . Nie pomyśl że ktoś dawał mi go w gratisie , żebym w zamian reklamował i zachęcał do zakupu , po prostu sprawdziłem go w moich moto . Bitubo też robi dobre amory , ale z jakiś powodów nikt na nich nie jeździ przynajmniej w Africe nawet w IT . Dość ważna jest też dostępność części i czas realizacji napraw gwarancyjnych , choć jest to tylko statystycznie 1 % sprzedanych . Miałem też Ohlinsa i nie zauważyłem żadnej różnicy w działaniu po za ceną zakupu w stosunku do Wilbersa . | 
| 
 Dobra bo post wyżej jest sensowny dlatego moje pytanie brzmi. Czy na prawdę różnica pomiędzy np: zregenerowanym amorem w rd04 lub w idealnym stanie a np: Wilbersem jest tak wyczuwalna?.Proszę o opinie posiadaczy obu wersji a nie internetowych porównywaczy wykresów! | 
| 
 | 
| 
 :haha2: | 
| 
 Jeśli testowałeś oba przypadki to nie mam pytań:-)! i rozumiem ,że wersja dolna to Wilbers?:-) | 
| 
 ale to dmuchanej nigdy głowa nie boli:haha2::haha2::haha2::haha2: | 
| 
 ale mistrz :haha2: | 
| 
 Jeśli jeździsz nazwę to w normalny sposób , nie przeładowując moto i nie wymagając przy tym "więcej" , to seryjny amortyzator działa , pod warunkiem że jest sprawny . Wykonanie poprawnie regeneracji to wydatek 400/500 euro , co stanowi wartość 2/3 nowego amortyzatora , żadna regeneracja nie wytrzyma tyle co nowy . Trzeba mieć świadomość że w 20 letnim amorze wymiana oleju , uszczelnienia i napełnienie gazem w większości przypadków nic nie daje . Najczęściej zachodzi potrzeba wymiany środka , sprężyny a to niestety kosztuje .  | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:41. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.