![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Temat rozkminiony.
![]() Owinełem żółtym kabelkiem przewód wysokiego napięcia, ale obroty były dalej mało stabilne, aczkolwiek lepsze niż podpięte pod cewkę. Ostatecznie ustawiłem na ACEwellu SPEC na 0,5 (dzieli liczbę impulsów przez dwa) i podpięłem się pod kabel obrotomierza. Teraz juz nie ma żadnych dziwnych skoków i obroty wyglądają na takie jakie mają być. ![]() Shift geara ustawiłem na 5500 i nie ma żadnego mrugania jak poprzednio przy skokach obrotów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Piastów k. Wawy
Posty: 491
Motocykl: CRF 450R, ST 1100, Rd03
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 19 godz 11 min 12 s
|
![]()
Walczył już ktoś z podłączaniem kontrolki rezerwy (RD03). Planuję podłączyć pod kontrolkę od awaryjnych ale z racji tego, że a acwell'u są diody to nawet minimalny prąd powoduje świecenie się kontrolki (z w przypadku zwykłej żarówki działa poprawnie). Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Acewell 3971 - problem zw wskazaniami obrotomierza | hans | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 10.12.2012 09:27 |