|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,548
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s
|
Adagiio
Rozumiem, że owinęłeś żółty przewód wokół kabla między kopułką świecy, a cewką? Dobrze kumam? Na instrukcji to dziwnie wygląda, jakby były dwa kable. Jeden idzie do cewki, a drugi się owija wokół przewodu do kopułki świecy. Znajomy polecił mi owinąć żółty przewód sreberkiem (niby to likwiduje jakieś pole), ale to gówno dało. Podpinałem też do przewodu od oryginalnego obrotomierza (żółto zielony), ale tam mnoży obroty ok. x 2. Co do prędkości to na czujniku rowerowym miałem prędkości jak na Hayabusie . Kupiłem oryginalny i tam jest ok, ale czasami wskakuje 180 gdy jadę 110, a za chwile wraca do właściwej prędkości. Wyskalowane mam tak jak instrukcja mówi.Odległość czujnika od magnesu mam ok 2 mm. W instrukcji jest max 8 mm. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Nie podpinałem pod cewkę żadnego kabla , tylko żółty owinąłem 6/7 razy dokoła przewodu wysokiego napięcia nad fajką , na to założyłem termokurczliwa koszulkę , nie potrzeba żadnych złotek . Żeby nie zaświecała Ci sie czerwona kontrolka od obrotów ustaw ostrzeżenie na 8500 , wtedy jest spokój , niekiedy zapali się zielona informując o zmianie biegu na wyższy , jak podciągniesz za dużo na gazie
U siebie nie mam magnesu i czytnika do pomiaru prędkości , tylko do oryginalnego ślimaka mechanicznego ktm-a podłączyłem to ustrojstwo z kompletu . Po wprowadzeniu obwodu który podałem powyżej wskazanie jest prawidłowe bez wahań przy każdej prędkości w stosunku do gps-a .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,548
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s
|
Czyli ten rysunek pokazuje dwie opcje podłączenia.
Zrobię jak u Ciebie i zobaczymy. Teraz mam ostrzeżenie gear shifta na 6500 i przy tych skokach na obrotomierzu dość często miga. Możlwie, że przy tym ustrojstwie na ślimaka są inne ustawienia. Dziwne, że w instrukcji o tym nie piszą.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Tam nie ma jakiegoś czujnika? Tak wynika z instrukcji, ale mowisz, że działa po prostu po okręceniu przewodu? Ostatnio edytowane przez bukowski : 26.03.2012 o 11:37 |
|
|