Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.03.2012, 11:41   #1
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,548
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 15 s
Domyślnie

U mnie są na 100% impulsy, bo mnie trzepało po paluchach jak trzymałem zwarte dwa kabelki :-)

Muszę wyczaić gdzie u mnie jest ten mnożnik. Z drugiej strony pytanie jak wyczaić kiedy są właściwe obroty i wskazania na ACEwellu. Pozostaje tylko podpiąć stary obrotomierz i porównywać, kiedy będzie tak samo.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.03.2012, 21:45   #2
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,394
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 16 min 21 s
Domyślnie

To taki najprostszy sposób na podłączenie obrotomierza z tym owinięciem przewodu wysokiego napięcia kablem od obrotomierza .
__________________

Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2012, 07:56   #3
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,548
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 15 s
Domyślnie

Temat rozkminiony.
Owinełem żółtym kabelkiem przewód wysokiego napięcia, ale obroty były dalej mało stabilne, aczkolwiek lepsze niż podpięte pod cewkę.
Ostatecznie ustawiłem na ACEwellu SPEC na 0,5 (dzieli liczbę impulsów przez dwa) i podpięłem się pod kabel obrotomierza. Teraz juz nie ma żadnych dziwnych skoków i obroty wyglądają na takie jakie mają być.
Shift geara ustawiłem na 5500 i nie ma żadnego mrugania jak poprzednio przy skokach obrotów.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.03.2012, 16:57   #4
Patiomkin
 
Patiomkin's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Piastów k. Wawy
Posty: 491
Motocykl: CRF 450R, ST 1100, Rd03
Patiomkin jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 19 godz 13 min 49 s
Domyślnie

Walczył już ktoś z podłączaniem kontrolki rezerwy (RD03). Planuję podłączyć pod kontrolkę od awaryjnych ale z racji tego, że a acwell'u są diody to nawet minimalny prąd powoduje świecenie się kontrolki (z w przypadku zwykłej żarówki działa poprawnie). Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?
Patiomkin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.