|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  30.10.2020, 11:26 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |  Nowy Triumph TIGER 900 RAlly 2020 
			
			hej! mamy już u nas jedną sztukę i chciałbym zaczepić temat ponieważ szukamy userów nowego tigera aby podzielić się uwagami/wątpliwościami | 
|   |   | 
|  30.10.2020, 13:55 | #2 | 
|  |   
			
			Bardzo fajny sprzęt.  Przejeździłem 5kkm/3m i sprzedałem. Polecam Tigera 900, ale nie każdemu. | 
|   |   | 
|  30.10.2020, 14:03 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |   | 
|   |   | 
|  30.10.2020, 14:08 | #4 | 
|  |   
			
			Z telefonu piszę i nie sądziłem, że będzie interesujące. Dopiszę później więcej przemyśleń i zdjęć.
		 | 
|   |   | 
|  30.10.2020, 14:30 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			
a dokładniej   trochę mnie irytuje głośna praca silnika, wolne obroty i nagrzany silnik tłucze się trochę.... dźwięk wskazuje na wałek wyrównoważający generalnie zerkając na konstrukcję tego wałka w porównaniu z tiger 800 to w 900 wyrzucono z napędu wałka zębatkę kasującą luz między zębny i jest tak samo jak w najnowszej CRF1100 czyli brak kasowników luzu .... ciekaw jestem jak inne T900 tak mają i czy TTTM ps. teraz niemal wszystko co nowe to się tłucze z BMW F850 na czele a KTM kończąc | 
|   |   | 
|  30.10.2020, 15:15 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2020 Miasto: Chrząstawa Wielka 
					Posty: 301
				 Motocykl: Yamaha 1VJ/Huska FE501 Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 15 min 4 s |   
			
			Też, przyznam, chętnie poczytam coś więcej nt tego motka. Jestem na etapie wymiany i głowa mnie trochę boli od tego wszystkiego.......
		 | 
|   |   | 
|  30.10.2020, 16:12 | #7 | 
|  |   
			
			Opiszę swoje doświadczenia na raty. Wyjątkowo zacznę od negatywów jednak. Bo generalnie mój odbiór 900 jest bardzo pozytywny, ale...: 1. Jednak przede wszystkim nie pasował mi charakter pracy silnika, który lubi średnie obroty, a ja lubię wolnoobrotowe „traktory” jak NAT czy GS1200. Wiem, że one wcale nie są wolnoobrotowe, ale Tiger dość często gasł mi w różnych sytuacjach, tzn manewr na niskiej prędkości: sprzęgło lub QS, redukcja (silnik słychać jakby miał normalne obroty np 2000/min), puszczam sprzęgło i zgasł. Kilka razy zdarzyło mi się to na zakręcie z zapiętym biegiem nawet jak za bardzo zwolniłem. Potrafił zgasnąć kompletnie bez ostrzeżenia. W NAT, GS czy nawet 690 coś poszarpie, podławi się itp i uprzedzi, że może zgasnąć a tu zwykle w najgorszym momencie. Kumpel ma trochę podobnie z GS800. Żeby było jasne - to jest wina kierownika i inny kierownik nie będzie może miał z tym problemu. W moim przypadku, z nas dwóch (ja i moto) to ja podejmuję decyzje zakupowe, a że nie chcę zmieniać przyzwyczajeń i preferencji to to stało się jedna z przyczyn sprzedaży. 2. Miękkie zawieszenie (takie samo albo baaardzo podobne do NAT 2016) powodowało u mnie cykora przy zjeżdżaniu poza równe drogi bo w połączeniu z super delikatną płyta pod silnik i filtrze oleju proszącym się o urwanie nie chciałem ryzykować tego co wcześniej bez problemu robiłem na NAT. Tiger jest tez dość nisko zawieszony i ciagle miałem wrażenie, ze uszkodzę coś - może to wrażenie ale. Tu dodam, że po 2kkm pojawiła się charakterystyczna sztywność w lagach jak wielu raportowało w NAT. Tez to miałem, ale jak mi Honda wymieniła rury na gwarancji, problem ustąpił prawie całkowicie. W Tigerze zacząłem to odczuwać dużo wcześniej niż w NAT, czytałem gdzieś, ze inni tez to mieli. Nie było to przyczyną sprzedaży czy jakiegoś niezadowolenia, ale piszę bo komuś może to przeszkadzać. 3. Faktycznie silnik, po ok 2-3kkm zaczął głośniej pracować na jałowym biegu. Taka delikatna sieczkarnia, ale nie zawsze i stąd to zauważałem. Oczywiście daleko mu było do agro-maszyny KTM, ale... 4. Jak śpiewał Springsteen „67 channels and nothing on”. Duży fajny tablet i nic do niego nie można podłączyć (navi). Stylizacja wskaźników 3D kompletnie nieczytelna - fajerwerki, a np. obroty ledwie widoczne. Poza tym sporadycznie, jak miałem za dużo upchane pod siodłem, na wyswietlaczu pojawiały się chrakterystyczne cyfrowe artefakty (zakłócenia) - pewnie jakiś kabel w wiązce nie stykał. Wiem - jest gwarancja i nie był to powód rozstania się z Tigerem. W ogóle to nie Tiger był przyczyną sprzedaży. No może wkurzał mnie punktem 1 na liście powyżej. O zaletach w następnych odcinkach...    | 
|   |   | 
|  30.10.2020, 17:43 | #8 | 
|  |   
			
			Przyczyna sprzedaży Tigera
		 | 
|   |   | 
|  30.10.2020, 18:07 | #9 | 
|  |   
			
			No to dawaj porównanie z 1000
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  30.10.2020, 18:13 | #10 | 
|  |   
			
			Na te gaszenie bez ostrzeżenia skarżyło się sporo osób recenzujących motocykle. Czyli to nie jednostkowy przypadek. Być może potrzebny update softu, albo coś jest nie tak z czujnikiem przechyłu - może źle zamontowany.
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 17:35 |