![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Szukam opinii wlascicieli oraz ludzi, ktorzy jezdzili na LC8. Chodzi mi o liste plusow oraz minusow, ktore modele wybiera, ktore omijac itd.
Ja mialem LC8 950 po afryce i troche nie pasowal mi agresywny charakter. Teraz jestem chyba na to gotowy ![]() Taki mnie sie najbardziej widzi. ![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Ok. Sandomierza
Posty: 516
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 15 godz 22 min 56 s
|
![]()
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=619395
Fajny temat na advrider.com porównania 3 moto, 4 post wg mnie najlepsza opinia w pigułce o 3 maszynach ![]() Ja bym brał KTM i go eksploatując doszedł bym do jego plusów i minusów, tym bardziej, że już go miałeś... Powodzenia Ostatnio edytowane przez Tomek : 16.10.2014 o 12:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Z tego linku mozna tez wywnioskowac, ze AT nie jest taka zla, a LC8 troche trąci myszką. Mnie interesuja lista plusow i minusow np. spalanie, awarie, na co zwracac uwage (np. wyrobione walki zdawcze), oraz jaki model jest TOP oraz jaki omijać. Chetnie dowiem sie tez o emocjonalnej stronie - wiem, ze LC8 daje fun, jest agresor i swietnie wyglada jak dla mnie. Coś słyszałem, że wersje EFI są bardziej lagodne. Ten co ja mialem na gaznikach to strach bylo wsiadac - nie chcial jezdzic powoli.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=20080
może tu znajdziesz podpowiedx
__________________
MAZURY CUD NATURY |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
No mam właśnie dokładnie takiego same plusy. Tylko dbać trzeba i zimą w ciepłym trzymać
![]()
__________________
pozdrawiam michoo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Omijac wersje z lat 2003/04 chyba ze maja w ksiazce wbita naprawa serwisowa uszczelki pod glowica i wymiana szpilek. w 2005 to poprawil. Od 2006 jest wtrysk i wcale on nie jest gorszy w osiagach od gaznikow przy mniejszym spalaniu. chyba w 2007 dolozyli ekologie i ogranicniki mocy na 1 i 2 biegu ale to latwo sciagnac.
W mojej osobistej opini fajowe moto z przeznaczeniem szuter, teren z zajebistystym zawiasem i dobra moca oraz zwawa reakcja na gaz. Z minusow toopony dlugo nie pozyja i naped tez nie starczy na 30tys km ![]() Pozdro |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,630
Motocykl: ktm 640 adventure
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 7 godz 30 min 0
|
![]()
a jeszcze sluszniejsza jest wersja R (wyzsza)
bardzo polecam sztuke od kolegi SPIDI http://advrider.pl/viewtopic.php?f=8&t=15551 Ostatnio edytowane przez redrobo : 16.10.2014 o 14:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 47 min 45 s
|
![]()
Nawet w gaźnikowych było ograniczenie predkości podnoszenia przepustnicy na niskich biegach.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,563
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Dzieki za informacje. Musze sie zaglebic w temacie i przemyslec. Troche juz ostygłem, bo mi ktos wzinął oferte. Chyba dobrze, bo mam za duzo tych gratow.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Czarnego Ci zwinęli?
Dużo do poczytania jest na forum orangepower. W poszczególnych rocznikach było więcej zmian. Zmieniały się trochę konstrukcje pompy wody, nakrętek głowic a i bardziej w bebechach były zmiany. Najważniejsze to szukać egzemplarza z usuniętymi wadami fabrycznymi i z historią serwisową. W ASO KTM można sprawdzić historię danego egzemplarza (trzeba mieć 6 ostatnich cyfr VIN).
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
![]() |
![]() |