|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#91 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Marek, żona po prostu ma rację. Poziom obsługi powinien być taki jak w tym nowym 12 g/s. Prostota, bez grzebania w menu i wszystko na wierzchu. Jasne, proste, intuicyjne.
|
|
|
|
|
|
#92 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,663
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 1 godz 43 min 5 s
|
android auto itp... to bezsensowne wydawanie kasy na licencję wystarczy zrobić wyłącznie klonowanie ekranu telefonu, android auto ma tą wadę że aplikacja musi go obsługiwać i zostać przygotowana specjalnie do tego systemu a co za tym idzie zapewne też kasa... dodatkowo nigdy nie ma pełnej funkcjonalności aplikacji w rzucie na ekran auta czy motocykla.... strata kasy
telefon nie może być łączony kablem w 2026 roku !!! honda sorry ... może to być opcja ale tylko jako dodatek. moc silnika jaki ma R1300 w 90% przypadków nie jest do niczego potrzebna, 100-110km w zupełności wystarczy w motocyklu turystycznym czy nawet enduro to co daje rzekomo BMW nie ma żadnego zastosowania poza wyłącznie marketingiem, tak realnie gdzie w podróży można te osiągi wykorzystać ? bo ja naprawdę nie wiem ... w Austrii a może Szwajcarii albo we Włoszech no niby tylko Niemcy w tak pięknych okolicznościach przyrody jak autostrada. Honda pod względem mechanicznym kompletnie rozjeżdża BMW które nawet w 2026r. nie potrafi zrobić dobrej skrzyni biegów to są nadal lepsze lub gorsze ursusy, serwis i miła panienka + laweta to nie jest dobry obraz marki raczej wolę bez tego i motocykl, który będzie jeździł po drogach a nie serwisach. Motocykl turystyczny za 80-100 tys. złotych MUSI MIEĆ KARDAN !!!! żaden statystyczny krawat czy garnitur (bez urazy) nie będzie się babrał w naciąganie i smarowanie łańcucha czy jakąś olejarkę sorry po prostu nie... to jest wiocha po całości. Motocykle BMW pomimo swojej awaryjności mają świetną ergonomię są mega wygodne, nie kukają pod obciążeniem i mają b.dobry serwis i dostęp do części oraz akcesoriów a to, że są kosztowne w utrzymaniu to nie jest problem pierwszego właściciela szczególnie w okresie gwarancji np. 5 letniej. |
|
|
|
|
|
#93 | |
![]() |
Zgadzam się z wieloma Waszymi argumentami - sam jeżdżę RTkiem a nie NTkiem, ale nie z powodu brandu co do którego, ze względu na auta, mam dystans. Również nie z powodu obsługi serwisowej, bo natychmiast po zakończeniu gwarancji zaczynam jeździć do Motomirka. Co do leasingu, to święta prawda - ja co prawda moto mam własne, ale wiem jak to działa z autami służbowymi.
Natomiast Cieszę się też, że jest wybór i można wziąć tańszy motorek z którego będzie i tak mega dużo frajdy. Co nie zmienia mojej opinii co do bardzo wysokich marż europejskich producentów. Cytat:
1) To fajnie, że nie jestem garniturem ![]() 2) A ergonomię i dostęp do części faktycznie BMW mają super 3) Mam dokładnie odwrotne zdanie co do android auto / car play. Uwielbiałem to rozwiązanie w CRF1100, trzymając tel w bocznej torbie na gmolu. A w RT nie montuję telefonu czy dodatkowego urządzenia bo nienawidzę mieć motka obwieszonego jak choinka - auta zresztą też. Używam fabrycznej navi BMW która daje radę na tym dużym wyświetlaczu, ale wolałbym Mapy CZ czy Google. |
|
|
|
|
|
|
#94 |
![]() |
stąd ten duży przebieg w nowym moto Wojtuś
błądzisz i nadkładasz drogi
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#95 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#96 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Żywiec, kiedyś piwna stolica kraju.
Posty: 157
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 2 godz 59 min 24 s
|
Wg mnie kardan wcale nie jest obowiązkowy w adventure, olejarka załatwia sprawę, a jak nie daj Bóg taki wał się spieprzy w trasie to go nie naprawi tak jak zerwanego łańcucha byle mechanik lub nawet kowal. A jak już musi być kardan to poza beemka jest jeszcze Tiger 1200.
|
|
|
|
|
|
#97 |
![]() |
... i Super Tenere 1200.
|
|
|
|
|
|
#98 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Zamość
Posty: 146
Motocykl: .
Online: 1 tydzień 5 dni 19 godz 37 min 5 s
|
Cytat:
wciąż szukam najlepszych ustawień i konfiguracji
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,663
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 1 godz 43 min 5 s
|
miałem okazję zajrzeć do "zaworów" Benelli TRK 702x rocznik 2023 przebieg ok 24.000km i generalnie poza 1 w wszystko w zakresie a ten jeden to tylko 0,01mm na minusie. Stan wałków rozrządu, łożyskowana, szklanek popychaczy idealny bez najmniejszych śladów przytarcia, korozji czy zużycia.
Także jestem miło zaskoczony, co ciekawe szklanki od strony krzywki są pokryte powłoką DLC, regulacji dokonuje się przez ich wymianę 1szt. org. to ok 40zł więc nie ma na co narzekać. Koszt nowej uszczelki wraz uszczelkami śrub to ok 220zł oryginał. Wszystko dostępne czas oczekiwania ok 3dni. Napęd przy tym przebiegu ma się dobrze, przedni zawias nie cieknie a motocykl zrobił całkiem sporo w terenie, obecnie właściciel zmądrzał i do takiej jazdy kupił sobie voge 300 rally. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rhinowalk - chińskie sakwy | Stolek | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 16 | 01.02.2023 15:18 |
| Czy twoja księżniczka nie umie stać na miękkim podłożu? -produkcja poszerzenia podnóżki bocznej. | Kuba | Wszystko dla Afryki | 41 | 27.04.2010 20:10 |