![]() |
#1331 |
![]() |
![]()
Po kiego grzyba bić pianę na temat takich kombinacji, skoro są dostępne filtry dedykowane ?! Zamiennik, czy ori ma w tym przypadku mniejsze znaczenie. Co innego jakość. I tu warto dyskutować, a właściwie wymieniać informacje. Telepanie klawiatury, czy napinacza łańcuszka przy rozruchu po dłuższym postoju nie zawsze jest spowodowane filtrem. Bardzo często (szczególnie w dużej magistrali) spowodowane jest to "tłustą wodą". Wystarczy zmienić na W40 lub lepiej i po problemie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1332 |
![]() |
![]()
Dobrze prawisz wlewasz gęsty kit i cały ten kit nie idzie przez filtr tylko przez zawór przelewowy lub w ogóle nie idzie bo zawór się nie otworzył w zamienniku
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#1333 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,516
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 miesiące 2 dni 4 godz 59 min 29 s
|
![]()
Ciekawa teoria
![]() ![]() mam pytanie w tej materii co sie dzieje z materiałem zebranym na tkaninie filtracyjnej w chwili zerwania. A co sie dzieje z tym samym materiałem jak sie otwiera zawór baypasu w filtrze ?
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1334 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 639
Motocykl: XR 600
![]() Online: 3 tygodni 9 godz 13 min 56 s
|
![]()
A ja zmieniam w ikserce filtr co pół zmiany oliwy niech ma babcia lekko- czyli co 450 km - tylko OFF
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q |
![]() |
![]() |
![]() |
#1335 |
![]() |
![]()
Za solidnych czasów produkowali autka z nawet dwoma filtrami oleum (Mazda 626 2.0 diesel). Obecnie silnik 1.6, a filtr jak kiedyś w 1.0. Dlatego wymiana po 5 kkm samego filtra często ma sens (w puszce ma się rozumieć).
|
![]() |
![]() |