|
|
#111 |
![]() |
Handlarz handlarzem ale naciąć się można wszędzie i ubaw po pachy o nadbiegu
https://www.youtube.com/watch?v=A6fi...s%26MotoGarage
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,107
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 37 min 35 s
|
Kilka razy widziałe właśnie filmiki z piecami z VFR1200.
Za każdym razem jakiś klops. Coś tm chyba jest nie do końca tak dopracowane jak na Hondę. |
|
|
|
|
|
#113 |
![]() |
Wszystko jest ok jak się trzymasz tego -jak dbasz tak masz
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,107
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 37 min 35 s
|
Melon zgadzam się.
Ale kupując moto z drugiej czy nawet trzeciej/czwartej ręki nie dbałeś o niego od nowości. Honda zawsze słynęła z tego że jej bezawaryjność jest ponadprzeciętna. Przykładów jest dużo. Ale z rodzimego podwórka spójrz na XRV750 w porównaniu do Super Tenere 750. XRV nawet mocno zaniedbany serwisowo jeździ, żyje. ST bardzo malo przetrwało probę czasu. A więć tak. V4-1200 jest świetnym piecem, jednak jest to jednostka którą trzeba już przy zakupie sprawdzać i modlić się żeby nie było wtopy. |
|
|
|
|
|
#115 |
![]() |
Widzę, że nie oblukałeś filmu więc nie będę bił piany. W skrórcie jeśli jeżdzisz z uszkodzoną skrzynią czy innym szmelem który opiłkuje do oleju to... będziesz szukał pieca
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#116 |
![]() |
Odpowiednio traktowany piec vfr1200 jest bardzo dłuuuuuuuugowieczny!
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Zarejestrowany: Aug 2025
Miasto: Imielin
Posty: 8
Motocykl: VFR1200x 2014
Online: 3 godz 37 min 36 s
|
Witam Wszystkich w ten cudowny pochmurny dzień (przynajmniej w pewnym rejonie śląska).
Jakiś czas temu popełniłem czyn polegający na zakupie Honda VFR1200x w manualu a że jakoś temat tego modelu jest jako "dolepek" na innych forach, to postanowiłem zapytać tutaj (najwyżej mnie zlinczują). Chodzi mi o wymianę uszczelniaczy i oleju w lagach. Fabrycznie "powinien" być olej KYB KHL 15-10. O dostępności szkoda pisać więc zacząłem szukać zamienników. Według jednych z informacji może to być np. MOTOREX FORK OIL RACING 2.5W a według innych Motul Fork Oil 5W czy nawet 10W. I tutaj właśnie pytanie do szanownego gremium. Co Państwo o tym sądzicie lub jakie macie doświadczenia? Pozdrawiam, Bartek |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 7,560
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 10 miesiące 2 tygodni 2 dni 10 godz 29 min 50 s
|
Część Bartek,
tutaj masz wiele informacji o crosturerze https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=69&page=835
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Zarejestrowany: Aug 2025
Miasto: Imielin
Posty: 8
Motocykl: VFR1200x 2014
Online: 3 godz 37 min 36 s
|
Dzięki. Postaram się jakoś przez to przebrnąć żeby znaleźć interesujące mnie "konkretne" informacje, tylko nie wiem czy życia wystarczy jeżeli wyszukiwarka nie daje rady.
|
|
|
|
|
|
#120 |
![]() |
Wg. Serwisu (takie info dostałem)leje 10W i nie narzekam , zawieszenie w CT jest po taniości więc jest jak jest
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|