|
|
|
|
#1 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 517
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 15 min 27 s
|
Przejsciowke ktora podalem w linku nalezy sprawdzic, po 990 zmienil sie uklad kabli w zlaczu i ta ktora pasuje do 990 nie zrobi 1090
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Nie wiem jak w KTM ale w kontekście diagnostyki BMW to mogę polecić interfejs UniCar Scan 2100. Umie wszystko co potrzeba, w tym tzw. długie kodowanie do nowych aut i motocykli.
Podrzucam, bo możliwe że w KTM także by się dobrze sprawdził. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Lark 35 AT - oprogramowanie subiektywnie idealne | sowizdrzal | Zastosowanie praktyczne | 67 | 29.01.2015 22:21 |