|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Żywiec, kiedyś piwna stolica kraju.
Posty: 139
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 6 dni 21 godz 39 min 48 s
|
Dzięki za podpowiedzi.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 28 min 40 s
|
Różnic jest trochę więcej. Ogólnie jest to motocykl, który prowadzi się wzorowo po asfalcie. Jest mega zwinny. Problem turbulencji jest do rozwiązania bardzo indywidualnie i można cisnąć tym ponadprzeciętnie po czarnym bez bólu.
Miałem T7 i 790ADV R i nie ma o czym tutaj pisać. Moim zdaniem Norden jedzie w innej lidze niż japoniec i sporo lepiej od pomarańczy. W terenie z racji zawieszenia jest słabiej niż w KTM 790/890ADV R, geometria też jest trochę inna. Wstydu jednak nie ma, a można całkiem zdrowo pocisnąć w rozumieniu turystycznej jazdy offem. Z wyposażenia można mieć do 901-ki: zintegrowane zajebiste grzane manetki, QS+ (mega), siedzenie Rally, stopkę centralą, zintegrowane grzane siedzenia, super szybę turystyczną i całą masę 3rdy party szpeju. Do tego zasięg na jednym zbiorniku (z racji niskiego spalania) bardzo fajny: spalanie.jpg Bolączki jakie miałem z tym sprzętem: Wymieniałem na gwarancji przednią tarczę hamulcową, bo po 6500km dostała lekkiego bicia. Reszta bezproblemowa. Jakby KTM/Husqa miał obsługę/serwis na poziomie BMW, to jestem przekonany, że duuuużo wiecej bysmy widywali tych motocykli na naszych ulicach. Zapomniałem: światła baaaardzo na plus. |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,070
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 12 min 8 s
|
Chyba z racji zawieszenia bo rama jest ta sama w obu moto.
W R ce duzy wpływ na prowadzenie powyżej pewnej prędkości robi wysoki błotnik, działa trochę jak żagiel, ale bez przesady udało mi się na "niemieckich autostradach" jechać dosyć szybko
Ostatnio edytowane przez Babel : 01.09.2025 o 10:02 |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 28 min 40 s
|
Cytat:
KTM 790 Adventure R: 63,7° KTM 890 Adventure: 64,1° KTM 890 Adventure R: 63,7° Husqvarna Norden 901: 64,2° Jeżeli chodzi o kąt główki ramy. To jest ten parametr, który miałem na myśli pisząc i różnicach w geometrii. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Norden na północy. | JarekO | Trochę dalej | 24 | 05.11.2022 20:34 |
| Husqvarna 901 Norden | żuk | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 07.06.2022 17:02 |