![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,049
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 10 miesiące 3 dni 17 godz 17 min 35 s
|
![]()
Kumpel wlał rok stara benzynę e5, do piły Husqvarny. Wydech zrobił się czerwony i piła stanęła.
Chyba spuszcze to co mam w Afryce dam jej nowej.
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Ramires wszystko opisał ale jak ktoś chce wierzyć w bajki o możliwości spalania rozpuszczalnika E10 to jego sprawa i jego koszty.
Ciekawe że to tylko na papierze i naklejkach bo silniki ciągle te same. Niech sobie każdy wierzy w co chce. Kolejnym mitem jest to starzenie, spalałem e5 95 dwuletnią i zupełnie nic się nie działo ani z zapachem ani przydatnością. Vectra, Afryka i Mercury nie protestowały. Ale oczywiście teraz daję im tylko e5 98 bo nie ma 95. E10 to zło i tu może być różnie. Można się zastanowić co za ścieki były skoro husqvarna stanęła.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |