| 
			
			 | 
		#211 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#212 | 
| 
			
			 malarz 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			R2D2 się tym zajmie odpowiednio, tylko porób zdjęcia, bo już mnie bardzo ciekawi, czy faktycznie tam siedzą ogniwa LiFePO4  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#213 | 
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pw poszło do kolegi Rafała_RD. 
		
		
		
		
		
		
			Zdjęcia porobię ale nie wiem czy da się stwierdzić chemię aku po zdjęciach. Producent akumulatora podaje że ogniwa są litowo-jonowe a nie litowo-żelazowo-polimerowe. Są to ogniwa o specjalnej konstrukcji które mogą być ładowane i rozładowywane do -10 stopni Celsjusza. 
				__________________ 
		
		
		
		
	END of TRANSMISSION  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#214 | 
| 
			
			 malarz 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myślałem, że po prostu, to jest napisane na samych ogniwach.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#215 | 
| 
			
			 malarz 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Znalazłem takie info na stronie producenta. I wynika z tego, że akumulatory z serii HY, to jednak mają to żelazo. 
		
		
		
		
		
		
			https://www.eliiypower.co.jp/english...ytechnology-en Oraz wersja spolszczona: https://www-eliiypower-co-jp.transla...l&_x_tr_pto=sc Sam już murwa kać nie wiem. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#216 | 
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	END of TRANSMISSION  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#217 | 
| 
			
			 malarz 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie kłócę się, rozetniesz, to może będzie coś napisane.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#218 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak już wcześniej pisałem niespodziewanie po 7 latach  
		
		
		
		
		
		
		
		
			  aku wyzionął ducha. Zwłoki wysłałem do R2D2, zobaczymy co pokaże sekcja.Kupiłem chinola firmy JMT za coś ponad 600 PLN. Mimo pełnego naładowania ( ma wskaźnik) ledwo zakręcił silnikiem, nie było szans odpalić na nim moto. Kolega sprzedający akumulatory polecił mi jedyny jego zdaniem zamiennik, który da radę - Skyrich 72WH/420A, cena 1200 PLN. Dzisiaj akumulator dotarł, po podłączeniu motocykl odpalił od strzała. Z kilku źródeł słyszałem że JMT dają radę - ja twierdzę że nie. Ostatnio edytowane przez Rafał_RD : 10.03.2025 o 21:38 Powód: dodanie ceny aku  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#219 | 
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W aku od kolegi Rafał_RD padnięte jest jedno z czterech ogniw , aku nie nadaje się do naprawy.  
		
		
		
		
		
		
			Po wykryciu awarii ogniwa elektronika wewnętrzna akumulatora uszkodziła bezpieczniki i tym odcięła ogniwa od klem. Ogniwa są LiFePO4 , pryzmatyczne i dla dużej wydajności kompresowane. Na razie tyle bo zawalony robotą jestem "jak zwykle" , foty mam porobione więc jak będzie chwila zrobię porządny opis co i jak. 
				__________________ 
		
		
		
		
	END of TRANSMISSION  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#220 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chora cena , z tyle to się kupuje 100Ah lipo4 dla porównania.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |