|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 59
Motocykl: CRF300L - zmiana z Husqa TE610ie
Online: 2 tygodni 3 dni 7 godz 56 min 40 s
|
Ciekawe, że silnik ma tylko 2 zawory
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2020
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 6 dni 9 godz 22 min 9 s
|
To znaczy, że nie będzie się psuł?
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Nie ma takich co się nie psują. Choć z tymi osiągami raczej nie wybuchnie i pewnie starczy na lata. No chyba, że rajder będzie próbował cisnąć.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
Na dwoje babka wróżyła. Pisałem gdzieś na forumie o silniku crf1100 z padniętym wtryskiwaczem po 20kkm co remontu narobił. Wycena hądy 40kpln remont, ubezpieczalnia beceluje i robimy.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |