|
|
#1 |
![]() |
Jak w tytule, dla samochodów są takie serwisy, że za 30-40 zł można sprawdzić po VIN historię serwisów w Bmw. Czy ktoś orientuje albo może ma namiar na taką usługę dla motocykli? Dzięki
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 740
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
Online: 2 miesiące 3 godz 48 min 28 s
|
Cytat:
Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,469
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s
|
Comoaligato jest w stanie ściagnąć dla motocykli. Ma w swojej ofercie.
https://www.facebook.com/comoaligato Gość znany, polecany wszędzie. Cena 100zł. |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,410
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 48 min 39 s
|
Cytat:
a L Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
Dzięki wszystkim,
@brzeszczot - czasem serwis jest za daleko, żeby to była realna opcja @lukasz_vip - super, dzięki, on mi kiedyś sprawdzał jakiś samochód, ale dopiero sobie przypomniałem jak napisałeś ![]() @luk2asz - wielkie dzięki Ostatnio edytowane przez Marcin z Zakopanego : 04.09.2024 o 10:37 Powód: literówki |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() |
Jeszcze raz dziękuję kolegom za zaangażowanie - sprawdzona sztuka wreszcie u mnie zacumowała
Motocykl bardzo czysty, zadbany i mega dopasiony - od licznych fabrycznych opcji, przez Arrowa i karbonowych lusterek aż po w pełni konfigurowalny wyświetlacz 2D Big Dash z motoGP - sam kosztuje półtora tysiąca Euro- będę się pytał czy ktoś taki ma, bo nie ma instrukcji i wykminilem większość funkcji, ale mam dwie zagwozdki Moto ma 20700km przebiegu - historia z jakichś kwitków, cepiku i tego co jest w BMW się zgadza. Bez śladów wypadkowości w naturze, a w rejestrach ubezpieczalni bez żadnej szkody. Jestem trzecim właścicielem - pierwszy pięć lat, a drugi dziesięć - chłopaki jeździli oszczędnie, ale nie żałowali na dodatki, bo jest i firmowy bagaż, te miękkie kuferki BMW i torba BMW na miejsce kufra centralnego Generalnie sztuka jak nowa, muszę zmienić opony bo są jak ze sklepu, ale z 2015 roku, w garażu gość miał jeszcze oryginalne fabryczne, na których go kupił od pierwszego właściciela, też nie bardzo zużyte. Jak się odkręci to jedzie jak zły, ale nie wymaga tego- wiozłem go do domu wsiami i bokami i jak na szosowy motocykl mający 170 koni, to zdumiewająco nie męczy jak się usiłuje jechać legalnie. Z jednodniowego doświadczenia - polecam gorąco!
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 988
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 12 min 59 s
|
Ładnie, bardzo ładnie. Gratuluję!
Rozstaw osi - jedyny parametr jaki widzę patrząc na zdjęcia tego cyborga. A widziałem ich sporo - chodził mi po głowie mocno. Zazdro. Niechaj wozi gdzie zamarzysz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" |
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() |
Cytat:
A jak chodzi o rozstaw osi to wygląda na papierze potężnie na żywo też się wydaje długi, natomiast w jeździe to jakoś niknie. Jest naprawdę poręczny i zwinny - nie czuje się uciążliwości ani masy ani gabarytu- jasne, że to kwestia odniesienia ale ostatnio jeździłem trochę na NAT, to w stosunku to tej BMKi wydaje się mastodontem. edit: BMW ma rozstaw osi 1585mm, a NAT 1575 także tylko centymetr - optycznie różnica wygląda na większą ale Afryka jest wysoka, więc ta długość się gubi. Ostatnio edytowane przez Marcin z Zakopanego : 14.09.2024 o 17:42 |
|
|
|
|