|
|
|
|
#1 |
![]() |
Dokładnie, na to czekam.
__________________
Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 34 min 36 s
|
miałem ochotę na nowy model ale jak na razie nie widzę kompletnie niczego poza tempomatem co jest lepsze w 1100 pozostaje się przesiąść na rocznik 2018 i dorobić tempomat.
Idę o zakład, że w przyszłości wersja AS będzie na aluminiowych koła ch a szprychy za dopłatą. Odnoszę wrażenie że dopóki nie wy..bią tego ekonomisty z zespołu dobrego motorka nie będzie, nawet gdyby miałby być droższy. Zresztą nie ogarniam dlaczego rocznik 2018 nie ma tempomatu taki to flagowy model HONDY... bo wyszło by 30jenów drożej , motocykl ma wszystko co potrzeba wystarczyło dodać 2-3 guziczki + soft... no ale przecież w roczniku 2018 zegary to stara epoka i nie dało się dopisać softu dla tempomatu, pozostało zatem zrobić nowy wyświetlacz, który ogarnie tak skomplikowany system Ostatnio edytowane przez mdxmd : 07.08.2024 o 23:59 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 22:45 |