| 
			
			 | 
		#951 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				Miasto: Kamieniec Wrocławski 
					
				
				
					Posty: 3,142
				 
Motocykl: XT660Z-konik garbusek 
Przebieg: Ł 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 godz 19 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rrolek ,wtryski  też bym sprawdził
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#952 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No tak sugeruje kumplowi. Jak pisałem, pompa i filtry juz zmienione. Zastanawia mnie jeno to kapyszenie jak nieco przestygnie. Zawory w luzach wymaganych.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#953 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2018 
				Miasto: Górny Śląsk 
					
				
				
					Posty: 71
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 46 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeździć, każdy musi poleżeć jak się zmęczy. 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]() ![]() Wysłane z mojego Armor 17 Pro przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#954 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Te pompy wariowały właśnie po rozgrzaniu i stygnięciu, jakby coś w nich puchło. Przy uszkodzonych wtryskach w znakomitej większości przypadków jest od razu problem z odpaleniem na zimno i ciepło. Przy pompie jeszcze jest krótki wężyk do filtra, mocno zagiety. Kiepskie, nawet lubią pękać dają objaw podobny do uwalonej pompy, nie leci całość wtryski tylko miesza w baku. Zbyszek Kucza na bank podsunie Ci najpewnieszą ścieżkę poszukiwań.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#955 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2018 
				Miasto: Górny Śląsk 
					
				
				
					Posty: 71
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 46 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pompa paliwa 
		
		
		
		
		
		
		
	Zobacz na YT https://youtube.com/@jarccomotocykle...0j_GKONEsANOSL Fajny gość, dużo potrafi zwłaszcza na 1150 Wysłane z mojego Armor 17 Pro przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#956 | 
| 
			
			 Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2015 
				Miasto: Dzierżoniów 
					
				
				
					Posty: 1,122
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 12 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 1 godz 44 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W tym 1150 , trzeba naruszyć być może "Świętość" dla gieesiarzy i poregulować TPS.  
		
		
		
		
		
		
		
	U mnie zdziałało cuda   Mam odwagę pisać o tym .. Przyznam się, że kiedyś też się dopuściłem samodzielnej wymiany klocków hamulcowych, w dodatku na brudnej kostce granitowej.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#957 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2018 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 261
				 
Motocykl: Yamaha ttr600 Bmw gs1150 Tenere 700 Bmw Gs1200LC Adv Bmw 1200 RT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 14 godz 28 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Swietoscia sa stopsruby na przepustnicach,w tps mozna grzebac  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#958 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2018 
				Miasto: Górny Śląsk 
					
				
				
					Posty: 71
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 46 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#959 | 
| 
			
			 Łowcy z Łopola 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakby potrzebował ori wtryski na podmiankę to pisz. Ja mam założone od 1200. 
		
		
		
		
		
		
		
	Stop śruby się reguluje, np. po regeneracji przepustnic. Jarcoo ma poradnik krok po kroku na YT dla inteligentnych inaczej. Jeśli zawory są ustawione, wtryski ok, to synchro przepustnic i potem sprawdzać jeszcze czujniki halla. Może się śrubki odkręciły i zapłon ciut przestawił.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#960 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 472
				 
Motocykl: NAT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1300 GSA w akcji 
		
		
		
		
		
		
		
	https://youtu.be/So8x0t0aJ14?si=PItsOZ3bdrJRyVVH Pozdrowienia, D Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |