| 
			
			 | 
		#411 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a zeby bylo i r4 i bialo czerwone i klasycznie to przed chwila ze szwajcarii chlopaki przywiezli taka 1300 z 2011 - fajnie by wygladaly w tym malowaniu obok siebie
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 06.07.2024 o 05:49  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#412 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W katalogu Motocykle Świata  z początku  lat 90tych  , była pięknie sfotografowana Honda CB 1000 , czarna jak gdyby podświetlona zachodzącym słońcem. Piękna  , ale potem jak już pojawiła się  Yamaha  XJR 1300 to jak dla mnie nie ma ładniejszego "klasycznego nakeda"  
		
		
		
		
		
		
		
	Co nie znaczy , że ta ze zdjęcia jest brzydka ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#413 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			cos tam juz wrzucalem ale, zeby temat zamknac kilka fotek. motek rozbebeszony do spodu. przebieg sladowy wiec poza tym, ze smar suchy i fabryczny na lozyskach to wszystko w stanie idealnym - poza tym co znalazlem w ukladzie paliwowym ( zbiornik, korek, kranik, wskaznik poziomu paliwa, gazniki - wszystko sie na szczescie udalo doprowadzic do porzadku. gsx1100ef 1984, przebieg 24 tys km. pracowal ostatnio w 1997 roku.
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#414 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja ostatnio wygryzałem "rope" ze zbiornika i gaziorów  CB400SF po długim staniu w wilgoci. Raz jedyny miałem gorszy przypadek gdzie po piaskowaniu wyszedł cedzak zamiast zbiornika (CX500 z Holandii). Co do Suzi, to tylko w malowaniu niebiesko-białym i tylko naked. Przebiła ją dopiero XJR, ale tylko 1200, tyle, że CB1300 jednak lepiej się prowadzi.  
		
		
		
			Poniżej - zagadka co to : Ostatnio edytowane przez Jarczoq : 08.07.2024 o 00:19  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#416 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
zasadniczo to są zwłoki termostatu  
		
		
		
			  znam sprawe z rozmowy telefonicznej i gdybalismy sobie co sie moglo przytrafic np. ktos nie wyplukal dokladnie ukladu po dolaniu oczyszczacza/płukanki i sie zrobilo to co widac. kiedys na podnosniku mialem st1100 w ktorej na wylot przegnila obudowa termostatu. nie wiem czy to alu czy jakis znal ale dziura byla i lalo sie ostro. musialo isc do wymiany bo kleic ani lutowac tego nie chcialem. caly ten motocykl byl jedna wielka zardzewiala zgnilizna i lalo sie z wielu miejsc na bogato :|
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#417 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Płótno-konik na łące jest symbolem wolności.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#418 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pewności nie ma, ale duże prawdopodobieństwo, że było, jak Szynszyl napisał. Dla ścisłości : to znalazłem w RD07a. Po za tym, układ szczelny i maszyna śmiga.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#419 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ciekawostka z dzisiejszego podnosnika. wujek sasiada pojechal na pałe 100km do ogloszenia: honda transalp 600 1990, sprowadzona ze szwajcarii, stan dobry, odpala - nie wkreca sie na obroty, cena ostateczna 5 tys pln. koleżka pojecia nie mial o japonskich motocyklach - pojechal i kupil. wczoraj wieczorem to-to dostalem i dre od rana. wnioski: 
		
		
		
			- VK wiec produkcja 1989 - szwajcar ale bez kryz w dolotach, dysze otwarte 128, 130 i 38 - na budziku 56 tys km - fabrycznie nowe, zupelnie nie jezdzone continentale track attack z... 2011 roku - juz zamowilem nowe - po wymianie moto z pewnoscia nie jezdzilo bo jeszcze 'pipki' sa na gumie - pekniete obie membrany, dysze glowne zalepione śpikami - lozyska glowki ramy do wymiany - opór na srodku - zblokowany i zgnily termostat - cala reszta w stanie... perfekcyjnym :O rozdaralem wszystko co bylo trzeba i nie znalazlem absolutnie nic niepokojacego: zimny wydmuchal mi na obu solidne 12.0 bar, luzy zaworowe w zakresach, walek macie na zdjeciu, kiwaczka perfekt, lozyska w kolach ok, nowe klocki i szczeki, linki wszystkie miodzio, instalacja elektryczna miodzio, zero sladow grzebania, odma absolutnie sucha. sliczny motocykl! wlozyc trzeba: filtr powietrza nowy ( az dziwne ze byl usyfiony), nalac nowy olej + filtr, termostat + płyn, olej do lag, bo niby byl ale troche malo i metny - simery trzymaja, lozyska glowki wymienic, zmienic DOT z przodu, zalozyc nowe gumy, ogarnac membrany i poskladac gaziory ( juz umyte), zestroic i... smigac ![]() po co ja to pisze? a tak ku pokrzepieniu serc - w zalewie starych, skatowanych rumpli trafi sie jeszcze czasem 'weteran/perełka', ktora - jak sie nią nie wykuta na bani w ogrodzenie i nie spali - bedzie miala potencjal na wiele, wiele tysiecy kilometrow. juz sie nie moge doczekac odpalenia bo to powinno chodzic jak pszczółka. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#420 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				Miasto: psary 
					
				
				
					Posty: 195
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 15 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hej 
		
		
		
		
		
		
		
	Mam prośbę odnośnie tej Hondy CB1300...możesz zobaczyć czy ta kierownica jest oryginalna ? Jakby była inna to może zobacz co to jest ? Ew. zrobić fotkę? oczywiście jeżeli to nie jest jakiś problem. dziękuję  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |