|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,346
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 10 godz 33 min 4 s
|
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek SP8WAS KO10aa |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
vooge 300ds
https://photos.app.goo.gl/mbRYL1iHXxLnyNa46 są jakieś granice absurdu link do instrukcji , przy każdej wymianie oleju co 2000km inspekcja luzu zaworowego https://issuu.com/grupa-bmb/docs/vog...arta_gwarancyj dla porównania serwis olejowy jest 6x częściej niż XRV a luzy zaworowe jedyne 12x częściej, nie wiem czy kontrola tych luzów jest w cenie wymiany oleju ale wątpię. Jakby to przełożyć na kasę to regulacja luzów w XRV wyniesie ok 450zł a w tym drugim liczę, że średnio 250zł / przegląd = 3000zł ! haha ale tanio nie ma co. Oczywiście nie wiemy czy ta instrukcja woga jest aktualna bo podobno zmienia się kilka razy w roku a może to zależy od dealera nie wiem. Jeżeli chodzi o Benelli to nie jest źle duży serwis co 25.000km https://motosmotos.ru/files/benelli_...2x_2023-en.pdf Miałem okazję pojeździć TRK702 i oranoleptycznie jest to fajny sprzęt, jak będzie z trwałością czas pokaże. Po zakupie warto go poskręcać zaraz po fabryce. Ogólnie rzecz ujmując to prawo w kwestii gwaranajci jest ułomne bo producent może wymagać serwisu co 1km i nic z tym nie zrobisz.... widziały gały co brały a jak nie czytały to ... kto się przyzna, że przeczytał instrukcję przed zakupem ?
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Honda xr650r miała wymianę oleju i regulację zaworów co 1000 km
Cytat:
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Słońce do 31.10.23
![]() Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Podlasie/Tajlandia
Posty: 452
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 27000
Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 20 min 40 s
|
To ja się wypowiem również, jako żyjący na zewnątrz euro-kołchozu.
TRK nie mam, ale na jazdę próbną wziąłem zaraz po sprzedaniu mojej CRF. Wrażenia z jazdy są takie, że jedzie. Nie ma co porównywać zbierania sie motocykla z silnikiem 500, do motocykla z silnikiem 1000. Nie oznacza to jednak, że 500 stanowi jakiś problem, jeździ się zupełnie przyjemnie. Że nie jest to Honda, oczywiście, że nie jest i Hondy nie udaje, dlatego kosztuje 3x mniej. Klocki hamulcowe do TRK kosztują kilkanaście zł, lampa tylna tez jakieś śmieszne kwoty, serwis pełny w granicach 150zł. To z mojej strony jako motocyklisty. Teraz ze strony użytkownika dróg. Mieszkam w części Tajlandii, która jeszcze jest Tajlandią, takie Tajskie Bieszczady. Dużo plenerowych, kręconych tras, fajne miejsca, blisko Malezja, regionalne klimaty i oryginalne jedzenie. W sezonie suchym po lokalnych drogach śmigają całe tabuny motocykli ADV z wpiętymi w kufry flagami z całego świata. Lat temu kilka, były to w większości BMW a w 20% AT. W tej chwili są to w większości TRK a w 20% BMW. AT już nie widziałem, nie wiem jak długo. Są to przeważnie grupy zorganizowane, gdzie przylatuje cała ekipa i tutaj mają podstawione motocykle oraz ułożoną trasę, noclegi, jedzenie, itd... Nie obstawiam, że firmy organizujące takie wyjazdy strzelają sobie w stopę i używają TRK, bo taniej. Raczej słabe to pocieszenie 'taniej' jeśli taka grupa będzie więcej stać na poboczu i czekać na serwis, zamiast zwiedzać. Informacja i opinie szybko pójdą w świat. Coś się więc dzieje takiego, że firmy pozbyły się mega wypasionych ADV i podstawiają TRK. Przy wykupie takiego wyjazdu wiesz jaki motocykl dostaniesz, klient nasz pan, widocznie motocyklistom fakt ujeżdżania TRK przez dwa-trzy tygodnie w tropikach, nie przeszkadza. Gdzieś w necie wpadła mi informacja, że TRK w UE sprzedaje się więcej niż ADV BMW i HONDA razem wziętych. Cały świat patrzy tylko na cenę ? Nic więcej się nie liczy? Gdyby TRK był takim odpadem jak piszecie, rynek powinien to zweryfikować. Absolutnie nie bronię TRK i nie zrównuję go cenowo, technologicznie lub jakościowo do motocykli HONDA lub BMW. Mówię tylko, co widzę i co obiektywnie myślę. |
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
Cytat:
Postaram się ściągnąć znajomego na dokładniejsze oględziny, |
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| africa twin , benelli , trk702x , xrv750 |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Benelli SRT | Ronin78 | Inne - dyskusja ogólna | 0 | 18.04.2021 23:03 |
| Benelli Trk 800 | Ronin78 | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 14.10.2020 12:24 |
| Benelli TRK 502 X | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 04.01.2020 21:41 |