![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 40 min 21 s
|
![]()
Ja tam te płaskownikowe testowałem na samochodzie i niczego mi nie przebiły. A Givi się kasztaniarsko suwają w tym mocowaniu górnym (przy głupim wyciąganiu z błota), w którym to rurki są mocowane na sztorc i się tak tym zachwycacie. Wydatek ponad 300pln i wymaga przeróbki...
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
A jak by na to nie patrzeć ryzyko uszkodzenia chłodnicy czy urwanie jej mocowania praktycznie nie istnieje. Natomiast wszelkie delikatniejsze mocowania w tym i płaskownikowe będą to ryzyko miały większe. Tak naprawdę wszystko da się połamać, pozostaje kwestia dodatkowych strat.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
Dobry Szwajcar założył ![]() I generalanie parę gleb było - może nie spektakularnych ale mm nie drgnęły.. Ja tam nie przerabiam, choć obawy miałem jak widziałem jak są zamocowane. Znowu kiedyś z Hubertem ganialiśmy i delikatny ślizg zaliczył na swojej na asfalcie i jego gmole dosyć podgięły się do owiewki... Tylko nie pamiętam co to za gmole te Huberta. Ponizej fotki moich Ostatnio edytowane przez Babel : 17.11.2009 o 20:38 |
|
![]() |
![]() |