|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,044
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 16 s
|
Zontes 310 w wersjach R,T,V,X ma inny silnik niż ten w skuterze 310M. Tamte to DOHC a w skuterze SOHC, różnią się też nieznacznie pojemnością, mocą i stopniem sprężania - to tak na szybko z "katalogu". Ciekaw jestem ile tym przejechał i jakie po drodze miał "przygody" oraz czy gwarancja /i dostępność części/ faktycznie kończy się za drzwiami salonu.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 637
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 19 godz 38 min 57 s
|
Oba były nowymi motocyklami testowymi, dlatego co do trwałości w dłuższej perspektywie się nie wypowiem.
Jednak co do szeroko pojętej "jakości", po garażowo - trasowych oględzinach, zdecydowanie podzielam opinię Szynszyla. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Kiedyś jak chińska 125-tka kosztowała nowa kilka tys. to pewnie znajdowała chętnych żeby ja kupić i ok. Tu mowa o włoskiej marce która klasuje się na drugiej pozycji po Ducati w świecie i jest kojarzona z dobrymi motocyklami, które klasują się w czołówce. A Beta Alp była nad wyraz niezawodnym motorkiem, nie jest to dla mnie zrozumiałe że nie potrafili skastrować swojej 350-tki z RR wydłużając interwały serwisowe podobnie jak zrobiła to Honda w CRF, tylko włożyć chińczyka w ramę.
Pamiętam jak w 2009 roku zastąpiła silniki FRS swoimi i to były porządne wytrzymałe jednostki napędowe. Mój kolega przejechał RR z tym silnikiem 950 godzin 500-tką bez ingerencji w tłoka, korbę i cylinder.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|