|
|
#501 |
![]() |
Ja akurat po przygodzie z dr350 mam zawsze termometr w powietrznym silniku i miałem również w każdym przed incydentem z dr350
![]() W moim xt600 roboczo było 110C przy normalnej jeździe latem niezbyt gorącym. W xl600lm było 95C i po przekroczeniu 95kmh do 100kmh temperatura zaczynała wzrastać aż do 120C wiec trzeba było odpuszczać. W 80GS trzyma równe 110, jak chłodniej to 95-100. Ciekawe ile wygrzeje sie jesienią bo już chwile nie jeździłem. W enfieldzie ledwo liże 90. Na pewno powietrzaka można przegrzać. Wielu mówi wyjeb termometr ale gdybym nie miał termometru w dr350 uszkodziłbym silnik bo zle złożyłem gaźnik i chodził na oparach - nie dałem podkładki pod iglice.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#502 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,538
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 26 min 59 s
|
Ja mam termometr oleju w kokpicie, ale od jakiegoś czasu nie podłączony. Idą kabelki do śruby spustu oleju z dołu silnika. Zabieram się już długo żeby to naprawić, może tej zimy zrobię.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
|
|
|
|
#503 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2020
Miasto: Chrząstawa Wielka
Posty: 301
Motocykl: Yamaha 1VJ/Huska FE501
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 14 min 58 s
|
Termostatu nie ma. Problem polega na czym innym. Popatrz na zdjęcie od przodu i zlokalizuj chłodnicę oleju. To akurat jest 1VJ, ale widzę że w 3AJ lokalizacja chłodnicy jest taka sama. Zasłania ją prawa laga.
|
|
|
|
|
|
#504 |
![]() |
ale jaki problem? że na czym polega?
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#505 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Prostota i przemyślana konstrukcja tego motorka jest dla mnie fenomenalna jak na tamte lata. Problemem zawsze jest użytkownik a nie silnik i świadoma eksploatacja motocykla chłodzonego wiatrem .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#506 | |
![]() |
Cytat:
- duzy zbiornik - podwojna lampa - kopnik i rozrusznik - palenie nie wymagajace sprawnego aku - schowana wysoko kiwaczka - wysoko umiejscowiony filtr powietrza z gabki - niesmiertelny prosty silnik - sucha miska olejowa + duzy zbiornik oleju - solidna plyta alu wzor do nasladowania. XT600E 3TB zostala koncertowo spier... jezeli chodzi o jej porownanie do XT600Z 3AJ - udaje hard enduro, ktorym nie jest
__________________
buziaki
Ostatnio edytowane przez szynszyll : 27.10.2023 o 07:39 |
|
|
|
|
|
|
#507 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2020
Miasto: Chrząstawa Wielka
Posty: 301
Motocykl: Yamaha 1VJ/Huska FE501
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 14 min 58 s
|
|
|
|
|
|
|
#508 |
![]() |
bede musial koledze powiedziec
zupelnie tego nieswiadomy zrobil ~300 tys km na xt600z po afryce i azji
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#509 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: B..wała
Posty: 411
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 41 min 15 s
|
Ja tylko takie krótkie pytanie: do którego roku były czarne silniki w 3AJ?
Moja '88 jeszcze miała czarny |
|
|
|
|
|
#510 | |
|
Zakonserwowany
![]() |
Cytat:
.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 |
| Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 21:14 |