|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
muszę się kiedyś przejechać jakimś fajnym GSem, żeby zobaczyć dlaczego te piania chóralne. jechałem paręset metrów 1100 i 1200 olejakiem i nie było to jakieś doświadczenie, którego wspomnienie wielce pielęgnuję. do tego te wzdłużne wibracje jakie ten piec generuje przy obciążeniu na niższych obrotach są... no trzeba to lubić chyba.
na pewno fajne w GS jest to, że jest wiele motocykli turystycznych /na przykład u mnie NTV czy LTek/ ale fun z jazdy kończy się kiedy kończy się dobry asfalt. jak są łaty, dziury, muldy znika radość z jazdy - a GS, jak się domyślam, leci po tym 80-100 i nic sobie z tego nie robi. mam trochę porównanie bo jak wyjadę na takie złe /naprawdę jest tu kilka k..wa bardzo złych/ drogi to CRF reperuje je wirtualnie. na szczęście w okolicy bliższej i dalszej takich odcinków jest coraz mniej. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,500
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 2 tygodni 2 dni 16 godz 6 min 23 s
|
![]() Cytat:
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
![]() |
![]() |