![]() |
#51 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,793
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 3 godz 26 min 47 s
|
![]()
Masz Szynszylu rację
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]() |
![]()
Emku, głowa do góry.
Chiński Romet i Junak ma podobne problemy. Edit. Jednak nie. Nie ma. Tam się tylko czasem jakaś śruba poluzuje ![]() Kurde, kiedyś myślałem, że jak będę duży, to sobie kupię taką NAT, najlepiej czarną na złotych felgach i będę miał nowy, niepsujący się motocykl. Ponieważ z rozrostu idę już od dawna tylko wszerz, to dotarło do mnie, że mam niepsujący się motocykl, a jakbym wydał równowartość połowy kawalerki w mojej wsi na coś co ma większe problemy techniczne niż kupiony za 10 kpln chinol żony, to mi mocno spadł entuzjazm do takich rozwiązań.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Spoko Czarny. Ja już się z Hądy skutecznie wyleczyłem a moja była hmmm bezawaryjna. A teraz kogo na tym 1100 nie spotkam to narzeka. A nowe miało być lepsze. Coś tu nie pykło.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
|
![]()
mocno nie pyklo. kiedys kazdy japonski producent mial w katalogu prawdziwe rasowe 4x4. czasem kilka modeli. dzis jak chcesz rame, reduktor, blokady i silnik a nie pizdulke to nie ma co kupic. ludzie z japoni albo arabii saudyjskiej LC sprowadzaja...
p.s. nudze sie wiec przeleciałem: Mitsubishi - brak Nissan - brak Suzuki - Jimny Toyota - LC Isuzu - jeden pickup Daihatsu - nie istenieje w PL wiec albo mamy pizdryka od Suzuki albo Majbacha od Toyoty ![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Zarejestrowany: Jul 2023
Miasto: Netherlands
Posty: 13
Motocykl: RD07
Przebieg: 78400
![]() Online: 1 godz 33 min 26 s
|
![]()
Czyli co mam zrobić z tym triptronikiem ? Kupywać czy nie ? ;D heheh ;p super panowie ze jestescie aktywni aż tak! Pierwsze forum takie mam! No może 2 bo odnośnie kampervaningu tez ludzie są aktywni!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Tomaj
![]() |
![]()
Decyzję Kamilu musisz podjąć sam. W tym wątku Koledzy wprowadzili Ciebie trochę jak to wszystko wygląda i na pewno Twoja wiedza na ten temat jest już większa. Musisz wiedzie, że zakup Tripmastera to nie mały wydatek, szczególnie w przyzwoitym stanie tz. bez wypłowiałego i złuszczonego plastiku, sparciałych gumek przycisków, ze sprawną elektroniką (o ile w ogóle uda się taki znaleźć).
Wklejony przeze mnie link do oferty miał na celu pokazanie jak coś takiego wygląda w motocyklu z nazwijmy to: zamiennikiem. Osobiście wg mnie nie pasuje to w ogóle do charakteru tego motocykla i kłuci się z jego technologią. Z kolei oryginalny Tripmaster, w mojej ocenie stawia taką przysłowiową ,,kropkę nad i''. Niejednokrotnie byłem pytany przez różne osoby co to jest, do czego służy , a potem pozytywne zdziwienie, że w 30-to letnim motocyklu jest coś takiego i nawiązuje to do słynnego Dakaru. Mnie Trpimaster się przydaje, z różnych względów, rekompensuje np. brak informacji o rezerwie paliwa. Ty musisz sam odpowiedzieć sobie na pytanie, które zadałeś powyżej: czy, do czego go potrzebuje vs. wydatek jaki jest z tym związany. Powodzenia Kamil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Ukraine
Posty: 48
Motocykl: RD07
Przebieg: 64000
![]() Online: 2 dni 35 min 19 s
|
![]()
Możesz poprosić o obniżenie ceny motocykla o koszt tripmastera. Jego naprawa nie jest tak trudna, jak wszyscy myślą. Prosta wymiana kilku kondensatorów jest dostępna dla każdego, kto ma lutownicę. Sam to zrobiłem dawno temu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
![]() |
![]()
Ja bym zaczął od sprawdzenia czy przyłącze do Tripa nadal jest w motocyklu i czy ktoś go nie stuningował w sposób wykluczający użycie.
Oczywiście mówię o oryginalnym tripie. To może być bardzo ważny aspekt podczas podejmowania decyzji. Jeżeli motocykl będziesz bardziej traktował jako użytkowy oryginał, to bym szedł w tripa. Jeżeli nie - to bym to olał, a już na pewno nie zakładał tego playstation z linków, bo to jak świni siodło pasuje do AT. Co do nawiązań do Dakaru, to w siódemce jest ich więcej. Między innymi snorkel, który w RD03 i RD04 występował tylko jako opcjonalny dodatek pakietu Marathon. Dlatego ja bym szedł w oryginalnego tripa.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]() |
![]()
Bez tripa da się żyć , można np w jego miejsce zamontować jakiegoś fajnego garmina czy tomtoma.
Z tego co pamiętam to w moim zumo da się ustawić żeby liczył kilometry od tankowania np i przypominał o potrzebie tankowania po przejechaniu iluś tam km.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Zarejestrowany: Jul 2023
Miasto: Netherlands
Posty: 13
Motocykl: RD07
Przebieg: 78400
![]() Online: 1 godz 33 min 26 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |