![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
|
![]()
Yo!
Ktos wie jak ograniczano moc w TA600? Krucce, dysze i rozpylacz czy moze cos jeszcze? Moto ze Szwajcarii.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Szwajcarzy mają takie pomysły...
![]() Szynszyl, miałem szwajcarskiego przez chwilę - tylko z 1999. Na pewno nie było tam dławienia króćcami, całe gaźniki i moduł były inne. Tylko że to był już ten z TPS, na jednym module. Dużo części gaźnikowych było innych, ale co konkretnie nie pamiętam. O, znalazłem zestawienie które wyszukałem kiedyś na brytyjskich forach, proszę: http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=17&t=27562 Mam nadzieję że coś pomoże Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Przerabiałem temat rocznika 97 PD10. Zmian jest cała masa ale na moc wpływa tylko moduł który tnie niżej niż inne. Po wymianie jak ręką odjął
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
|
![]()
Znaczy sie odcinka obrotow jest nizej?
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Dokładnie tak. Tnie około 7 tysięcy. Na postoju się przekręci wyżej z rozpędu ale podczas jazdy już nie. Założyłem inny moduł i po sprawie. Nic więcej nie trzeba było robić
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
W PD10 jest w kwestii odcinki tak jak mówi Tomek (testowałem też w swoim), ale jest dużo różnic gaźnikowych. Jak było w starszych - tego nie wiem.
BTW - ta restrykcja mocy w kwestii odcinki jest taka pozorna - bo umówmy się, rzadko kto kręci trampka ciągiem powyżej 7k bo wtedy to trzeba dolewać by oliwy do benzyny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Zmiany w gaźnikach to w zasadzie ekologia. Ostrzejsze normy toksyczności spalin. Pewnie te zawory dopalacze też Masz przykręcone do cylindrów. Też nie mają znaczenia na moc. W dowodzie ja miałem 43 konie czyli niewielka i wielka różnica jeśli Masz za mało ogólnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
DR 350 1990 - technika palenia 'z kopa' | szynszyll | Inne tematy | 13 | 19.06.2012 15:07 |