|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#21 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 33 min 37 s
|
trzeba się zastanowić komu zależy na kreowaniu tych motocykli do miana terenowych
kilka procent ludzi go ogarnie w terenie a reszta będzie wspierać łańcuchy dostaw
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Słońce do 31.10.23
![]() Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Podlasie/Tajlandia
Posty: 452
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 27000
Online: 1 tydzień 1 dzień 15 godz 50 min 29 s
|
Te same grupy społeczne, co duże SUV'u i jeszcze większe 4x4 wszelkiej maści, do jazdy na zakupy.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Niemniej jednak, przyznajmy - takie motocykle jak Tiger 800/900, GS, NAT - nawet jak bardziej stylizowane niż faktycznie wykorzystywane terenowo, są na ogół praktyczne i wygodne.
Miałem kiedyś koncepcję pt. skoro głównie po czarnym jeżdżę to kupię typowo szosowy motocykl, po co przepłacać. Kilka miesięcy wytrzymałem - Fazer 600. Jak dokupiłem trampka 600 mu do pary to potem chyba z 30km zrobiłem Fazerem i wszędzie jeździłem trampiszonem. Na dziś, jak siadłem na coś podobnego do Fazera to szukałem kierownicy powyżej szyby No nie dam razy się przestawić już, chyba że na chwilę.W sumie cieszyć się trzeba że teraz jest taki wybór tego typu motocykli. Można sobie do woli dobrać to co się podoba i pasuje. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Słońce do 31.10.23
![]() Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Podlasie/Tajlandia
Posty: 452
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 27000
Online: 1 tydzień 1 dzień 15 godz 50 min 29 s
|
Prędkość nie duża ale cała siła zatrzymania motocykla i motocyklisty skupiła się na jednym punkcie - miejscu w którym pieniek trafił w moto. Z tego co widać, to jeszcze dodatkowo pieniek trafił dokładnie między gmole a silnik, nie było opcji ślizgnięcia się bokiem.
Można by przyczepić linkę do dowolnej części motocykla, drugi koniec do haka w ścianie, rozpędzić się do 20km/h i sprawdzić co puści - hak, linka, czy element motocykla. Prędkość nie duża, ale moto + kierownik to pewnie ze 250kg do zatrzymania w biegu, i widać, że facet nie hamował za wiele w momencie trafienia. |
|
|
|
|
|
#25 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 33 min 37 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,899
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 1 godz 49 min 45 s
|
Najważniejsze jest aby po wywrotce wstać o własnych siłach a motocykl doprowadzić do stanu używalności. Nie da się zabezpieczyć przed wszystkich, czasem wystarczy suma niefortunnych zdarzeń i mamy kłopot.
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|
#27 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 33 min 37 s
|
miałem te gmole u siebie, są idealne na parkingówki ale brak im podparcia tylnego i pięknie rozwalają pokrywy klawiatury przy szlifie.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Triumph Tiger 800 XCX | irekafrica | Inne - dyskusja ogólna | 53 | 22.04.2023 12:03 |
| Triumph Tiger 955i | rArek | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 08.08.2022 11:59 |
| Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 17:35 |