|
|
#471 |
|
Moderator
![]() |
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz |
|
|
|
|
|
#472 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 583
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 15 min 38 s
|
dokładnie tak, karoo. w błocie nie robią, ale piasek całkiem spoko ogarnęły. Dzisiaj pojeżdżone, świetny osiołek z ogromnym potencjałem. Można trochę poprawić, ale ogólnie bardzo przyjemna maszynka. Plastiki nawet po glebie nie poddały się ani trochę. Upierdliwa obsługa tableta i wyłączanie wspomagaczy, pewnie jak się człowiek przyzwyczai to nie będzie przeszkadzało. Zawias miękki ale lepszy niż w crf 300. Chińskie dźwignie biegów i hamulca, nieestetyczne ale raczej solidne. Chyba stal więc powinny się giąć a nie pękać. Zaskoczył mnie trochę TBW ale to już chyba robi się standard.
|
|
|
|
|
|
#473 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,345
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 8 godz 30 min 33 s
|
Dzięki. Muszę sobie zapisać. Czegoś takiego będę potrzebował jak zetnę fabryczne.
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek |
|
|
|
|
|
#474 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,410
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 44 min 10 s
|
No trzeba powiedzieć, że ten pierdolnik na dole silnika robi wrażenie :-)
![]() ![]() ![]() Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
|
|
|
|
|
#475 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
No dobra, Trampek nowy jest taki jak i stary. Nie zachwyca wyglądem bo i nie miał zachwycać. To ma robić robotę i pewnie będzie robiło. Wizualnie ani piękny ani brzydki - trzeba na żywo opatrzeć.
Pytanie o ten pierdolnik pod silnikiem. Ja rozumiem że to taka po nowemu bieda wersja suchej miski olejowej? W uzytku do jakiego jest trampek to nie przeszkodzi, aczkolwiek wygląda to hmm... kontrowersyjnie. Osłony alu zasłaniające ten dzbanek będą sprzedawać się zacnie
|
|
|
|
|
|
#476 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#477 |
![]() |
Ten pierdolnik wystający ma za zadanie co by oliwy nie zabrakło pompie jak na kole lecisz.
![]() Tak na poważnie to oto chodzi tylko bez jazdy na kole.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#478 |
![]() |
Nie szukam moto ale ten obcas skreśla ten motocykl całkowicie z moich potencjalnych poszukiwań. Co za pomysł choryâŚ
Takie pudełka dla pompy czy swoosh-boxy robi się w misce normalnie i nie ma żadnego problemu. FE!
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#479 |
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: warszawa / siedlce
Posty: 365
Motocykl: RD03
Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s
|
co od obcasa to ja to skomentuję tak jak major Stopczyk||
https://www.youtube.com/watch?v=BVqC63U7qoA |
|
|
|
|
|
#480 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 583
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 15 min 38 s
|
motocykl na żywo wygląda lepiej niż na fotach, słowo! co do cyca od spodu to i tak wystaje mniej niż wydech. Chyba kat i sonda siedzą najniżej. z tyłu jest jeszcze mocowanie nóżki centralnej, też niższe niż cyc. Zakładając płytę straci pewnie jeszcze z 3-5cm z prześwitu. Na pomacaniu już były plany odpalania gumówki. Cały spód silnika (z cycem) jest przykręcany, nie wiem czy w tym obcasie siedzi smok (co moim skromnym zdaniem było by bez sensu, bo w najniższym punkcie miski będzie przecież zbierał się syf) czy ma tylko za zadanie zwiększenie ilości oleju, ale obstawiam, że niebawem ktoś to zdejmie, obecnie cyca i zaspawa na równo.
|
|
|
|