|
|
#381 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 704
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 14 godz 34 min 26 s
|
A w opcjach serwisowych nie ma adaptacji potencjometru?
|
|
|
|
|
|
#382 |
![]() |
Masz oryginalny program Hondy z interfejsem ? Jeśli nie to tylko serwis, ta awaria nie wyskakuje jako błąd czy usterka bo potencjometr działa.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#383 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#384 |
![]() |
Ale że co nabijasz się z mojego postu zamiast podpowiedzieć jak kolega ma to ogarnąć ? Idź gacie zrzuć bo cię uduszą tą nienawiścią.
I kto tu za trolla robi
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#385 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 704
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 14 godz 34 min 26 s
|
Do Hondy crf chyba podejdzie program torque jeśli dobrze napisałem nazwę, adapter kupić i powinno się połączyć ogólnie po serwisach nie jeżdżę i serwisuję sam swoje sprzęty, więc jeśli uda się tym programem to super.
|
|
|
|
|
|
#386 |
![]() |
Można próbować, mój kolega mechanik motocyklowy nie znalazł sensownego programu do Hondy, z tego co wiem nie robił CRF.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#387 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 704
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 14 godz 34 min 26 s
|
Już mam potwierdzone że torque odczyta błędy gadałem z kumplem mówi że da radę odczytać błędy skasować i podgląd zrobić paru parametrów więc kupiłem adpater i zobaczymy co będzie
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Interfejs należy wybrać świadomie do producenta i oprogramowania. Po ewnie zamówiłeś eml to raczej taki uniwersalny czytnik kodów obd. W mostku za jego pomocą zczytasz błędy silnika i raczej na tym koniec.
|
|
|
|
#389 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 704
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 14 godz 34 min 26 s
|
Screenshot_20230415_175656.jpg
Screenshot_20230415_175718.jpg Ok skaner pokazuję mi coś takiego dlaczego wartość nie jest od 0 do 100 procent ma ktoś może odzwierciedlenie jak to u niego jest miałbym wtedy pewność czy przepustnica chodzi normalnie szkoda że nie program nie ma opcji resetu do wartości fabrycznych tak bym miał pewność. |
|
|
|
|
|
#390 |
![]() |
Właśnie o tym pisałem, potencjometr przepustnicy powinien iść stopniowo a nie skokowo. U mnie szedł do 26% a następnie skok na 80%, zmieniłem i już nie szarpie. Tyle, że nie sprawdzałem jak na kompie pokazuje.
Podpowiedz jaki program działa w CRF ciekawe czy w CT też zadziała ? Od zera nie będzie bo by silnik nie palił-wolne obroty ale dlaczego nie ma 100% to nie wiem.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Merino project 2018 | Emek | Dział Producentów i Dostawców | 751 | 09.07.2025 00:05 |
| 2018 Stany | Grzechu2012 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 30 | 19.02.2018 08:19 |
| Rojsa bez wizy w 2018 | wilq.bb | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 10.11.2015 17:35 |