Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.11.2022, 10:25   #1
Lis
 
Lis's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 811
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Lis jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 12 godz 42 min 5 s
Domyślnie

A światła pozycyjne masz włączone zawsze?
Powinien to być dowolny (stały) plus po stacyjce.


EDIT:
Tak mi się przypomniało, że też zmotałem taką olejarkę, na razie bez wodotrysków

Użyłem dwóch przekaźników. Jeden ASE, czasowy. Drugi mini do odcięcia olejarki przy zapięciu neutrala.
Pompka: Dellorto
Zbiornik oleju: zbiornik płynu chłodniczego XTZ podwieszony po drugiej stronie motocykla (teraz mam dwa )
Przekaźniki na podstawkach, mocowane bezpośrednio przy pompie i zbiorniku oleju.
Od przekaźników do kostki 9 pin zasilającej licznik (w oryginale) pociągnięte 3 przewody 0,5mm2 (wiązka dł. ok. 1,8m).
Olej podawany wężykiem 3mm w rejon zębatki zdawczej.
Dokonałem małego wsporniczka przewodu, na końcu zwężenie z jakiejś rurki wkładu długopisu lub smaru w spray'u. Nie pamiętam.
Nic nie kapie (w nadmiarze).
Jedynie moja krótka osłona łańcucha powoduje, że przy prędkościach autostradowych warto zwiększyć czas impulsu z ok. 40 s na 50 s.

Odnośnie ilości podawanego oleju, ładnie to widać na tym filmiku: https://youtube.com/shorts/o7qgzOKkmWc

Olejarka precyzyjna.

Schemat i kilka zdjęć zabudowy załączam poniżej.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Schemat olejarki.JPG (238.4 KB, 47 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20210616_185708.jpg (143.7 KB, 29 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20220921_202421.jpg (323.7 KB, 26 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20220921_204349.jpg (677.6 KB, 27 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20220921_213651.jpg (227.3 KB, 27 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20220921_211832.jpg (206.2 KB, 30 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez Lis : 18.11.2022 o 12:08
Lis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.11.2022, 17:57   #2
Karllos
 
Karllos's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2022
Miasto: Białystok
Posty: 6
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 2 kkm
Karllos jest na dystyngowanej drodze
Online: 12 godz 48 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lis Zobacz post
A światła pozycyjne masz włączone zawsze?
Powinien to być dowolny (stały) plus po stacyjce.
Tylne zawsze świeci i mam blisko do sterownika olejarki, choć bliżej mam złącze diagnostyczne.
Czy CRF 1100 ma jakieś złącze wolne gdzieś z tyłu po stacyjce (tak jak gotowe pod halogeny z przodu)?
Karllos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
olejarka , scottoiler , smarowanie , łańcuch


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Olejarka łańcucha VictorZ Wszystko dla Afryki 32 02.04.2024 16:43
Olejarka od majfrendów Ocet Wszystko dla Afryki 49 17.04.2022 22:16
Olejarka PRO-OILER tmarc Układ elektryczny i zapłonowy 3 14.04.2022 16:42
Motogymkhana/jazda precyzyjna "samoszkolenie" we Wrocławiu CzarnyCzarownik Umawianie i propozycje wyjazdów 10 27.06.2020 15:18
olejarka łańcucha:) Jacek12-j1 Wszystko dla Afryki 11 30.06.2014 20:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.