![]() |
|
Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja Wszystko co tyczy się głównego wyświetlacza, oprogramowania motocykla, nawigacji i podobnych |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Honda aplikuje do 1100L badziewie od Garmina , które działa jak mu pasuje i w moim pojmowaniu rzeczywistości to jest bardzo dalekie od normalności.
Problemy z elektroniką, które nie występowały w modelach 1000L gdzie był zwykły ale niezawodny wyświetlacz zamiast wszystkomającego tabletu o czasie reakcji wolnossącego dizla są w tym modelu dość powszechne. To chyba miał na myśli mechanik mówiąc o "normalności". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Dec 2020
Posty: 19
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 dzień 7 godz 10 min 6 s
|
![]()
Ja nie mam problemu z brakiem dotyku, lecz z całkowitym wyłączeniem tabletu.
Odstawiłem moto do serwisu, jakieś 250km i podczas tej podróży tablet ożył 2x i tyleż samo razy padł, aby na sam koniec jazdy, tuż przed serwisem ponownie ożyć. Zgłoszenie serwisowe już zrobione, tak samo jak zgłoszona kwestia padu aku po 7 dniach postoju. Czekam cierpliwie na info. PS. Możliwe, że problem z aku jest powiązany z tabletem, który mógł wyciągać aku, aż w końcu wyłączył się na dobre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Zarejestrowany: Dec 2020
Posty: 19
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 dzień 7 godz 10 min 6 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 26 min 46 s
|
![]() Cytat:
Nie wiem czy w przypadku roszczenia z tyt. gwarancji wyznaczenie gwarantowi terminu w jakim pojazd ma zostać przywrócony do pełnej sprawności (zgodnie z umową) jest w jakikolwiek sposób wiążące i czy ma wpływ na przebieg sprawy. Fakt, że skorzystałeś z gwarancji nie wyklucza skorzystania z rękojmi. Nawet jeśli minęło ponad 2 lata i teoretycznie rękojmia wygasła to jest furtka, która może ją przedłużyć o rok. Jeśli zgłosiłeś usterkę z tytułu gwarancji w okresie jej trwania ale usterka nie została usunięta ponieważ Honda olała Ciebie (i nie tylko Ciebie) to może istnieć przesłanka do skutecznego skorzystania z rękojmi. Niestety, tutaj trzeba udać się do adwokata lub radcy prawnego. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Zarejestrowany: Dec 2020
Posty: 19
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 dzień 7 godz 10 min 6 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Zarejestrowany: Dec 2020
Posty: 19
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 dzień 7 godz 10 min 6 s
|
![]() Cytat:
"Dziękujemy za kontakt z firmą Honda. Pańska sprawa została przekazana do odpowiedniego działu w celu rozpatrzenia. Otrzyma Pan odpowiedź mailową jak tylko zostanie ona rozpatrzona." A ja tylko poprosilem, aby podali mi status zgłoszenia serwisowego sprzed 3 miesięcy... Dodatkowo w serwisie, gdzie stoi moto dowiedziałem się, że w książce serwisowej stoi, że: Honda nie odpowiada za tablet, którego producentem jest Garmin oraz oprogramowanie do niego, które dostarcza Google. Także robi się ciekawie. Tak złośliwie od siebie dodam, że za silnik także nie powinni odpowiadać, ponieważ producentem oleju nie jest Honda... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: Jan 2023
Miasto: Lublin
Posty: 4
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 2 godz 11 min 12 s
|
![]()
Mi na samym poczatku jak jeszcze odpisywali wyslali maila:
wiadomość z lipca 2022: [ "Dziękujemy za przesłanie mail jednocześnie biuro importera Honda Motor pragnie Pana przeprosić za wynikłe niedogodności. Wszystkie ASO Honda zostały poinformowane aby cyklicznie kontaktować się z klientami, do chwili opracowania procedury przez centralę. Z punktu widzenia funkcjonalności pojazdu jest możliwość obsługi wszystkich funkcji pojazdu, jedynie fakt nieprawidłowo działającej opcji dotykowej może w niektórych przypadkach obniżać komfort obsługi wyświetlacza MID. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Zarejestrowany: Dec 2020
Posty: 19
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 dzień 7 godz 10 min 6 s
|
![]() Cytat:
Teraz moje pytanie, jak sprawdzić czy wymienili? Dodatkowo wymieniony wyświetlacz, zgodnie z prawem jest podstawą do przedłużenia gwarancji/rękojmi na niego o kolejne 24 miesiące i czy ta informacja powinna znaleźć się w KS? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
![]() Zarejestrowany: Jun 2021
Miasto: Wołomin
Posty: 24
Motocykl: CRF1100D2 2021
![]() Online: 9 godz 1 min 4 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() Cytat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 511
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 18 godz 28 min 22 s
|
![]() Cytat:
Jeśli serwis nie stwierdzi usterki bo w trakcie badania dotyk będzie działać ... to faktycznie może nie uznać reklamacji. Możesz też nagrać film i pokazać co Ci się przydarza ... jak tak zrobiłem i na podstawie filmu przyjęto i uznano reklamację. Na podstawie filmu wymieniono mi wadliwy element. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pokrowiec dla crf1100 | flash | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 6 | 28.06.2021 15:32 |
antena GPS w CRF1100 | szynszyll | Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja | 1 | 26.12.2020 14:39 |