![]() |
#1 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock
Posty: 4,563
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 21 min 13 s
|
![]()
Czy da radę?
Szczególnie mnie tył interesuje.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,970
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 42 min 20 s
|
![]()
nie wydaje mi się.. lc8 ma ten dziwny zaplot.. angielski czy jakoś tak
zadzwoń do króla .. będziesz wiedział od razu ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock
Posty: 4,563
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 21 min 13 s
|
![]() Cytat:
Ale masz rację, jutro zadzwonię do Bielska i się dowiem. Przez zupełny przypadek stałem się posiadaczem kompletu ORI z LC8 ADV i myślę, aby je właśnie jakoś wykorzystać
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,282
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 1 min 14 s
|
![]()
W lc8 szczególnie w początkowych roczmikach obręcze były nie za bardzo. Chyba Behr się nazywały ( ale tak z pamięci mogłem nazwe popierniczyć). Podobno od któregoś roku poprawione na lepsze. W 950 były miękkie i szczegolnie tył potrafił pękać w okolicach otworów nypli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock
Posty: 4,563
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 21 min 13 s
|
![]()
Mam świadomość tego, nie są to Behry niestety tylko DID jak pamiętam, ale i tak chcę na tył w końcu 18" założyć więc stracę de facto kasę na zaplecenie bo szprychy i tak muszę nabyć.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
A piast nie chcesz czasem się pozbyć?
![]() Chyba, że to same obręcze |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock
Posty: 4,563
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 21 min 13 s
|
![]()
Same obręcze niestety (albo stety).
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,178
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 6 godz 17 min 31 s
|
![]()
Ale to AT taką szeroką obręcz? Tam tylko ładnie rozmiary 150 leżą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock
Posty: 4,563
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 21 min 13 s
|
![]()
Tak, będę zakładać docelowo 150.
Ja mam 3" obecnie w AT. Ale chcę zmienić na 18" i sąd moje pytanie było bo leżą te obręcze i za chwilę zaczną się kurzyć i miejsce zajmować
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,235
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 5 godz 26 min 8 s
|
![]()
To może nie być taka prosta sprawa. Miałem w RD03 18 z tylu coś pod 130 opony.
Ta konstrukcja posypała się na wyprawie na Rumunię. Afra dostała kufry na tył i szprychy puściły. Przeróbka była robiona u tego pana co go polecacie wyżej l, jednak było to robione bardzo dawno temu. Zostały zastosowane bardzo słabe szprychy które pękły w okolicy nypli. Tu bardzo ważna sprawa: W obręczy od KTMa gniazda nypli muszą się zgadzać z kątem natarcia szprychy ![]() Po chłopsku naciągnięty nypel musi przylegać idealnie do felgi w swoim gnieździe. W moim przypadku nyple nie przylegały idealnie co pod wpływem dodatkowego ciężaru od bagaży zaczęło rwać szprychy na gwincie. Cudem znaleźliśmy na Rumunii szprychy o odpowiedniej długości oraz zdecydowanie grubsze od tych zastosowanych dzięki czemu wróciłem bez problemu do kraju. W kraju kupiłem grubsze szprychy o odpowiedniej długości (honda xr) Przy wymianie "ułożylem"(trzeba było trochę podszlifowac) nyple w gniazdach tak aby leżały jak nalezy. Koło działa do dzis |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Utlenianie się felgi DID | Łysy82 | Hamulce, kola, opony | 120 | 18.06.2018 12:18 |
Felgi PILNE! | Smoku1990 | Wszystko dla Afryki | 14 | 20.07.2016 14:29 |
Felgi 5 szt - wysyłka | Zet Johny | Inne tematy | 18 | 07.01.2014 19:12 |
Szerokość felgi a RD 03 | Cibor klv | Hamulce, kola, opony | 6 | 27.05.2010 22:25 |