|  | 
|  30.09.2022, 08:40 | #1 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Jak czytam i czytam - to oczywiście nieco inny sprzęt ale ta ewolucja NAT od 2016 do tej najnowszej przypomina kolejne poprawki w GSach poczynając od 2004 roku do 2012 w olejakach, podobnie z LC od 2013r. W każdym zmiany niewielkie, niby kosmetyczne a jednak poprawiające całość. Z tym że GS to (moim zdaniem) bardziej szosowy motocykl od AT. Jedno jest pewne - NAT dała oddech starym czarnuchom którzy chcieliby dalej jeździć Afryką ale może już nie tak archaiczną/wiekową jak XRV, oraz zgarnęła iluś nowych użytkowników dając bardzo porządną alternatywę od tigerów, gejesów czy ktmów. Aha, no i NAT jest po prostu....ładna   | 
|   |   | 
|  30.09.2022, 11:15 | #2 | 
| Michał  |   
			
			Właśnie..Exik..podpis do aktualizacji w końcu?  pozdro | 
|   |   | 
|  30.09.2022, 11:38 | #3 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   heheh.. no trzeba będzie coś z tym zrobić..  Cytat: 
  no ale jakoś tak wyszło że mi przeszło. i wcale nie wiem czy chciałbym wrócić..  no może do najnowszej 890 ADV R   
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   Ostatnio edytowane przez wierny : 01.10.2022 o 21:18 Powód: Połączenie postów | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 | Radek Krakow | Wszystko dla Afryki | 11 | 15.11.2018 16:58 | 
| Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). | zagon | Archiwum | 98 | 15.12.2012 13:39 |