|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  23.06.2017, 17:29 | #81 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2014 Miasto: Wwa 
					Posty: 179
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 1 dzień 18 godz 21 min 43 s |   
			
			Ten, który kupiłem ma napięcie sprężyny pokrętasem i ustawienie odbicia małym pokrętaskiem. Masy kierownika, plecaczka i bagażu podałem w tabelce wypełnianej przy składaniu zamówienia   Teraz muszę trzymać linię   
				__________________ V-strom 1050XT | 
|   |   | 
|  10.08.2022, 16:13 | #82 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2018 
					Posty: 107
				 Motocykl: RD07   Online: 4 dni 1 godz 22 min 49 s |   
			
			Czy temat amora z LC4 jest wart zabawy? Moze ktos sie wypowiedziec jak to robi w terenie? Bo cenowo uzywki sa obecnie bardzo interesujaca opcja w stosunku do Wilbersa np. A moto i tak mam dzwigniete wiec ciut dluzszy amor nie jest dla mnie problemem. Ewentualnie jakas inna opcja?
		 | 
|   |   | 
|  05.09.2022, 22:37 | #83 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2018 
					Posty: 107
				 Motocykl: RD07   Online: 4 dni 1 godz 22 min 49 s |   
			
			Ktos cos na temat lc4 moze powiedziec?
		 | 
|   |   | 
|  06.09.2022, 07:37 | #84 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 24 min 39 s |   
			
			Amory z KTM zawsze robiły najlepiej jako amoryseryjne    Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka | 
|   |   | 
|  06.09.2022, 13:05 | #85 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2018 
					Posty: 107
				 Motocykl: RD07   Online: 4 dni 1 godz 22 min 49 s |   
			
			Bardziej chodzi mi o to jak to w xrv robi bo to ciezszy motocykl niz 640 enduro jest
		 | 
|   |   |