|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Jeździmy sobie dalej z GSem. Jest OK. Niemniej siadłem niedawno na prawie nową Hądę CB500X na dwóch tarczach i byłem zauroczony poręcznością, lekkością i taką zwartą budową tego motorka. No i praca silnika bardzo fajna. Jeśli dobrze pamiętam to Louis od nas właśnie z GSa 1.2 przesiadł się na taką pięćsetkę i jeździ z radością na niej.
Jeśli będę miał pewność co do tego że np. przez kilka kolejnych lat będę jeździł wyłącznie solo - bardzo poważnie bym sobie ten sprzęt rozważył ![]() O takie coś: ![]() Żeby nie było... GS jest bardzo OK - nie mam mu nic do zarzucenia, w tej klasie pojemności i wielkości jest relatywnie lekki i poręczny ale ta pińcetka jest naprawdę przyjemna, do jazdy wyłącznie solo, rzecz jasna. Już nie śmiecę offtopem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 530
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 20 godz 1 min 45 s
|
![]()
Jak to ten sam Louis o którym myślę to niemożliwa jest ta przesiadka
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
Kup nowy i przejdą Ci pomysły częstych zmian. Ostatnio edytowane przez Danny : 01.09.2022 o 20:55 Powód: Usunięcie nadmiarowej treści w cytacie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Póki co, mam nieustannie nadzieje na sporadyczne jazdy z plecakiem jak dawniej, zatem się nie zdecyduję. GS jest w 100% ogarnięty i wyposażony we wszystko co tam mi potrzeba. Jest bardzo wygodny i jeździ się nim naprawdę dobrze - tyle mogę powiedzieć niespełna 3500km razem. Kierunkowskazy, tj ich włączanie i wyłączanie już mi pasują i to nawet bardzo!
![]() Specyfika pracy napędu też się zmienia w odczuciach, dużo lepiej wyczuwam pracę wału, skrzyni i silnika. Inaczej zmieniam biegi. To jest motocykl w który trzeba się sporo wjeździć, poznać i zaakceptować jego specyfikę. W zamian oferuje bardzo dużo. Ale ta pięćsetka, jako ciekawostka do jazdy wyłącznie solo, to dla mnie ciekawe odkrycie - pozytywne. Wcześniej patrzyłem głównie na V-Stroma jako alternatywę, teraz mocno popatrzyłbym w stronę takiej cebuli jakbym tylko solo jeździł i planował nowy/prawie nowy sprzęt. Aha, spalanie takiej cebuli na poziomie 3,5-4L jest miłym dodatkiem w takim motorku (mimo że GS także pali niewiele względem mocy i pojemności)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Takie pytanko odnośnie ASC - bo na forum BMW pewnie nieprędko doczekam jakiejś odpowiedzi.
Mam model 2008, z ABS 2 generacji, bez ESA i bez ASC (w sensie bez guzika ASC). W Motoscan widziałem natomiast opcję aktywacji ASC bodajże. Moje pytanie - czy ASC można tak po prostu aktywować z poziomu Motoscana lub innego, bardziej profesjonalnego oprogramowania? Zakładam że konieczna wymiana lewych przełączników, ale to nie byłby problem. Pozdrawiam zimny EDIT - dostałem odp na forum BMW. Spróbuję pobawić się Motoscanem :-) Ostatnio edytowane przez zimny : 14.09.2022 o 11:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]() Cytat:
O ten przycisk?, mój jest z 2007
__________________
Świeć pomimo wszystko Bierz przykład ze słońca Ma w dupie,czy kogoś razi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Tak ten Gilu. Tu gdzie masz ASC ja mam ABS. A tego niżej u mnie nie ma.
Ale ponoć (prawie na pewno) można ASC włączyć i u mnie z poziomu kompa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Sezon dobiega końca a GS nie dość że się nie zepsuł to jeszcze gdzieś dalej niż do pracy mnie wozi:
https://africatwin.com.pl/showthread...487#post795487 Oj, bardzo udany to był wyjazd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |