|  | 
|  01.09.2022, 13:35 | #1 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Jeździmy sobie dalej z GSem. Jest OK. Niemniej siadłem niedawno na prawie nową Hądę CB500X na dwóch tarczach i byłem zauroczony poręcznością, lekkością i taką zwartą budową tego motorka. No i praca silnika bardzo fajna. Jeśli dobrze pamiętam to Louis od nas właśnie z GSa 1.2 przesiadł się na taką pięćsetkę i jeździ z radością na niej. Jeśli będę miał pewność co do tego że np. przez kilka kolejnych lat będę jeździł wyłącznie solo - bardzo poważnie bym sobie ten sprzęt rozważył  Wartość mojego GSa generalnie zbliżona do nowej 500X, zatem to nie byłaby bolesna operacja finansowo. O takie coś:  Żeby nie było... GS jest bardzo OK - nie mam mu nic do zarzucenia, w tej klasie pojemności i wielkości jest relatywnie lekki i poręczny ale ta pińcetka jest naprawdę przyjemna, do jazdy wyłącznie solo, rzecz jasna. Już nie śmiecę offtopem   | 
|   |   | 
|  01.09.2022, 13:44 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2011 Miasto: Białystok 
					Posty: 536
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 13 s |   
			
			Jak to ten sam Louis o którym myślę to niemożliwa jest ta przesiadka   Zainteresowany sam się odezwie   | 
|   |   | 
|  01.09.2022, 13:52 | #3 | |
|  |   Cytat: 
 Kup nowy i przejdą Ci pomysły częstych zmian. Ostatnio edytowane przez Danny : 01.09.2022 o 21:55 Powód: Usunięcie nadmiarowej treści w cytacie. | |
|   |   | 
|  01.09.2022, 14:07 | #4 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Póki co, mam nieustannie nadzieje na sporadyczne jazdy z plecakiem jak dawniej, zatem się nie zdecyduję. GS jest w 100% ogarnięty i wyposażony we wszystko co tam mi potrzeba. Jest bardzo wygodny i jeździ się nim naprawdę dobrze - tyle mogę powiedzieć niespełna 3500km razem. Kierunkowskazy, tj ich włączanie i wyłączanie już mi pasują i to nawet bardzo!   Na innym motocyklu jest mi dziwnie w tej kwestii. Specyfika pracy napędu też się zmienia w odczuciach, dużo lepiej wyczuwam pracę wału, skrzyni i silnika. Inaczej zmieniam biegi. To jest motocykl w który trzeba się sporo wjeździć, poznać i zaakceptować jego specyfikę. W zamian oferuje bardzo dużo. Ale ta pięćsetka, jako ciekawostka do jazdy wyłącznie solo, to dla mnie ciekawe odkrycie - pozytywne. Wcześniej patrzyłem głównie na V-Stroma jako alternatywę, teraz mocno popatrzyłbym w stronę takiej cebuli jakbym tylko solo jeździł i planował nowy/prawie nowy sprzęt. Aha, spalanie takiej cebuli na poziomie 3,5-4L jest miłym dodatkiem w takim motorku (mimo że GS także pali niewiele względem mocy i pojemności)! | 
|   |   | 
|  14.09.2022, 11:02 | #5 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Takie pytanko odnośnie ASC - bo na forum BMW pewnie nieprędko doczekam jakiejś odpowiedzi. Mam model 2008, z ABS 2 generacji, bez ESA i bez ASC (w sensie bez guzika ASC). W Motoscan widziałem natomiast opcję aktywacji ASC bodajże. Moje pytanie - czy ASC można tak po prostu aktywować z poziomu Motoscana lub innego, bardziej profesjonalnego oprogramowania? Zakładam że konieczna wymiana lewych przełączników, ale to nie byłby problem. Pozdrawiam zimny EDIT - dostałem odp na forum BMW. Spróbuję pobawić się Motoscanem :-) Ostatnio edytowane przez zimny : 14.09.2022 o 12:30 | 
|   |   | 
|  18.09.2022, 12:04 | #6 | |
|  |   Cytat: 
 O ten przycisk?, mój jest z 2007 
				__________________ Świeć pomimo wszystko Bierz przykład ze słońca Ma w dupie,czy kogoś razi | |
|   |   | 
|  18.09.2022, 12:39 | #7 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Tak ten Gilu. Tu gdzie masz ASC ja mam ABS. A tego niżej u mnie nie ma.  Ale ponoć (prawie na pewno) można ASC włączyć i u mnie z poziomu kompa. | 
|   |   | 
|  22.10.2022, 22:40 | #8 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Sezon dobiega końca a GS nie dość że się nie zepsuł to jeszcze gdzieś dalej niż do pracy mnie wozi: https://africatwin.com.pl/showthread...487#post795487 Oj, bardzo udany to był wyjazd:      Pozdrawiam zimny | 
|   |   |