|  26.08.2022, 14:13 | #481 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			No z cylindrami wiele nie zrobię, trudno, niech sobie wiszą. Z dźwiekiem a la Fiat 126p też, poza tym że może być głosniejszy. Idąc Waszym podejściem to powinno się zakazać podwyższeń kierownicy bo przecież inżynierowie zaprojektowali to idealnie  Przeróbki kanap też nie powinny być dopuszczalne  Dla mnie ergonomia to ustawianie motocykla pod siebie a nie odwrotnie. No chyba że chodzi o to że kierownica po przycięciu straci TUV, to nie pytam dalej ;D Na zachodzie nie mają oporów i tną gumówką o ok. cal na stronę bo niemal metrowa kierownica nie każdemu pasuje.. Kierowcy nikczemnego wzrostu zadowoleni a ujma w prowadzeniu przez mniejszą dźwignię ponoć niewyczuwalna prawie. Ale z tym nie będę się spieszył (nieodwracalny manewr - jak już to dokupię druga kierownicę oryginalną do takiej operacji), bo faktycznie muszę jeszcze więcej pojeździć i o formę zadbać. To dobry kierunek. Pojeżdżę do zimy i wtedy zdecyduję czy coś ruszać. Pozdro zimny | 
|   |   | 
|  26.08.2022, 18:57 | #483 | 
| Stary nick: Kacior  |   
			
			To takie brzydkie że aż piękne. Ani mocy, ani poręczności, ani wagi, ani zawieszeni ale jednak jest fajnie.
		 Ostatnio edytowane przez Bulwiak : 05.07.2024 o 19:07 | 
|   |   | 
|  27.08.2022, 09:42 | #484 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 9 min 10 s |   
			
			Tydzień wstecz Ciut mała przejrzystość, ...z twardego czarnego, ale i tak uwielbiam widok Tatr z nad Łapszanki. | 
|   |   | 
|  27.08.2022, 10:10 | #485 | 
|  |   
			
			W ub tygodniu byłem w Budelsdorfie w SchlezwigH w robocie i widziałem pięknego R80GS - naprawdę wpadłem w zachwyt.
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  27.08.2022, 11:24 | #486 | 
| Stary nick: Kacior  |   | 
|   |   | 
|  27.08.2022, 11:40 | #487 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 9 min 10 s |   
			
			Dziwne są zboczenia skoro taka pokraka może się podobać  Tak naprawdę to trzeba wiele samozaparcia i przestawienia co najmniej kilku klepek pod sufitem aby tym jeździć już prawie dwanaście lat  Po przesiadce z współczesnych motocykli doznaje się szoku i czar pryska. Co nie zmienia faktu, że da się tym skutecznie, daleko podróżować   | 
|   |   | 
|  28.08.2022, 11:20 | #488 | |
| Stary nick: Kacior  |   Cytat: 
  To ja akurat tak mam  Przynajmniej spaliny ładnie pachną. Nowe są świetne, dowiozą z punktu A do punktu B ale brak tego czegoś co było kiedyś w motocyklach. Rozglądam się powoli na Olx za R100GS lub 80-siatką ale ciężko chyba będzie… | |
|   |   | 
|  01.09.2022, 13:35 | #489 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Jeździmy sobie dalej z GSem. Jest OK. Niemniej siadłem niedawno na prawie nową Hądę CB500X na dwóch tarczach i byłem zauroczony poręcznością, lekkością i taką zwartą budową tego motorka. No i praca silnika bardzo fajna. Jeśli dobrze pamiętam to Louis od nas właśnie z GSa 1.2 przesiadł się na taką pięćsetkę i jeździ z radością na niej. Jeśli będę miał pewność co do tego że np. przez kilka kolejnych lat będę jeździł wyłącznie solo - bardzo poważnie bym sobie ten sprzęt rozważył  Wartość mojego GSa generalnie zbliżona do nowej 500X, zatem to nie byłaby bolesna operacja finansowo. O takie coś:  Żeby nie było... GS jest bardzo OK - nie mam mu nic do zarzucenia, w tej klasie pojemności i wielkości jest relatywnie lekki i poręczny ale ta pińcetka jest naprawdę przyjemna, do jazdy wyłącznie solo, rzecz jasna. Już nie śmiecę offtopem   | 
|   |   | 
|  01.09.2022, 13:44 | #490 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2011 Miasto: Białystok 
					Posty: 536
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 13 s |   
			
			Jak to ten sam Louis o którym myślę to niemożliwa jest ta przesiadka   Zainteresowany sam się odezwie   | 
|   |   |