|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 653
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 4 godz 42 s
|
![]()
Pewnie następnie pytanie ,czy da radę coś zrobić z wystającymi cylindrami? ,Zimny przyjedz to skrócę Ci kierownicę dużą makitą . Aczkolwiek szersza kierownica = lżejsze kierowanie ,albo pij mleko i zapisz się na siłownię-
![]() Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
No z cylindrami wiele nie zrobię, trudno, niech sobie wiszą. Z dźwiekiem a la Fiat 126p też, poza tym że może być głosniejszy.
Idąc Waszym podejściem to powinno się zakazać podwyższeń kierownicy bo przecież inżynierowie zaprojektowali to idealnie ![]() ![]() Na zachodzie nie mają oporów i tną gumówką o ok. cal na stronę bo niemal metrowa kierownica nie każdemu pasuje.. Kierowcy nikczemnego wzrostu zadowoleni a ujma w prowadzeniu przez mniejszą dźwignię ponoć niewyczuwalna prawie. Ale z tym nie będę się spieszył (nieodwracalny manewr - jak już to dokupię druga kierownicę oryginalną do takiej operacji), bo faktycznie muszę jeszcze więcej pojeździć i o formę zadbać. To dobry kierunek. Pojeżdżę do zimy i wtedy zdecyduję czy coś ruszać. Pozdro zimny |
![]() |
![]() |