|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2020
Miasto: SH/RZ
Posty: 30
Motocykl: SD09
Przebieg: 36k
Online: 1 dzień 10 godz 30 min 13 s
|
Po kilku zdjęciach oraz naocznych przykładach tego co Heedy mogą zrobić z ramą moje gmole poszły w odstawkę. W alternatywie zamontowałem pełne gmole Outback Motortek. Z ciekawości zastanawiałem się również nad Gardą, które również z tego co widzę dzielnie radzą sobie w bieszczadzkich klimatach, ale finalnie decyzja zakupu padła na w/w.
Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez wierny : 23.07.2022 o 13:46 Powód: Zasady FAT |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Czy ta konstrukcja że zdjęcia powyżej to są naprawdę gmole czy jakaś humorystyczna forma? Poważnie pytam.
Nie wiem jak to działa ale wygląda (jak dla mnie) strasznie dotychczas myślałem że to GSy się obwiesza żelazem. Ale najważniejsze aby działały i użytkownik zadowolony Pozdrawiam Zimny |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2020
Miasto: SH/RZ
Posty: 30
Motocykl: SD09
Przebieg: 36k
Online: 1 dzień 10 godz 30 min 13 s
|
Cytat:
Reasumując: wysokość jest taka sama jak Heed Bunkier, waga podobnie. Elementy gdzie Heedy dobijają do ramy, lub uszkadzają mocowania tutaj są lepiej rozwiązane. Ilość rurek może śmieszyć, ale w przypadku uszkodzenia przynajmniej wymienia się dany element, a nie całość. Ogólnie wrażenie jest takie, że nie czuć g...wnolitu. Najwyższy setup gmoli faktycznie może być zbędny, ale wolałem je kupić zamiast inwestować w 100kg węgla. Myślę, że to jest też ciekawy temat dla innych producentów aby ewentualnie nakręcili film z testów swoich produktów (chłopaki z Gardy wiem, że działają i im kibicuję!). Dla mnie są cacy i to jest najważniejsze. A czy będą działać? Wyjdzie w praniu, ale wolałbym tego uniknąć .Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Dzięki za rzeczową odpowiedź. Po prostu uderzyła mnie ilość rurek, łączeń itp.
rodem z bmw GS adv. Ale takiej konstrukcji nigdy nie widziałem. Życzę abyś nie musiał ich testować, a jak już to niech one się poddadzą a nie rama. Swoją drogą niepokojące są te tematy o krzywionych ramach. W starych AT to rzadko się zdarzało, w GS z tego co widzę z uwagi na modułowa konstrukcje można sobie po prostu wymienić przednia ramę pomocnicza lub tylną, to nie problem. Chronić trzeba cycki
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2020
Miasto: SH/RZ
Posty: 30
Motocykl: SD09
Przebieg: 36k
Online: 1 dzień 10 godz 30 min 13 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 23:56 |